Wat vinden jullie van 3 in 1 beschermers??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie van 3 in 1 beschermers?

A. Ik vind het ook ondingen, bij mij zakken ze ook af
5 (17%)
B. Bij mij gaan ze ook al kapot
2 (7%)
C. Ik vind het hele fijne beschermers!!Niks geen problemen mee
21 (75%)

Totaal aantal stemmen: 28

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:43

Dat vraag ik mij ook af essie.

Een nadeel lijkt mij in ieder geval dat het warmer word als met peesbeschermers.

Ik heb ook een paar prof's en die heeft mijn paard met transport om. Bij www.theeventingshop.nl heb ik ook mooie '3 in 1' beschermers gezien. Lijken mij goed beschermen aangezien ze ook voor sgw worden gebruikt.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:58

essie79 schreef:
maar wat is nu precies het voordeel tov peesbeschermers?

Bescherming rondom het hele been (ook voorkant), bescherming om de kogel, minder kans op drukplekken (bij Eskadron- en -achtige peesbeschermers heb ik die al vaak gezien).

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:07

MarchaL schreef:
Ik heb 3-in-1 beschermers van Action/Indra. Ik ben er erg tevreden over en heb er eigenlijk nooit problemen mee OK dan!

Ja, die heb ik ook. Volgende maand ga ik een set van PC in de USA kopen. Die zijn ook al zo fijn!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:42

Ik heb ze vroeger gebruikt, maar i.v.m. te hoog oplopende temperaturen ben ik overgestapt op Peesbeschermers. Als je een goed merk gebruikt, en de goede maat (!!) dan heb je geen last van afzakkende beschermers of stukgaand klittenband.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:50

Mijn optie staat er niet tussen. Ik gebruik ze niet omdat ze giga schuren bij mijn paard. Zo erg dat ze na twee keer gebruiken het bloed van zijn been stroomde. Nu gebruik ik ze om mijn magneetveld apparaat op zijn plaats te houden Lachen , wordt hij toch nog gebruikt.
Ik heb wel die van Weatherbeeta, die van Action zijn mij veels te zwaar. Toch weer extra gewicht wat een paard aan een been moet meezeulen. Heb trouwens met mijn vorige paard wel eens gehad dat ze afzakte, ze zijn inderdaad moeilijk goed strak om de benen te krijgen. En ik vond dat de benen er heel warm onder worden, warmer dan met bandages en goede onderlappen van Eskadron.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:16

imker schreef:
Ja, die heb ik ook. Volgende maand ga ik een set van PC in de USA kopen. Die zijn ook al zo fijn!

Wat kosten die daar?

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:18

Eleonoor schreef:
Mijn optie staat er niet tussen. Ik gebruik ze niet omdat ze giga schuren bij mijn paard. Zo erg dat ze na twee keer gebruiken het bloed van zijn been stroomde. Nu gebruik ik ze om mijn magneetveld apparaat op zijn plaats te houden Lachen , wordt hij toch nog gebruikt.
Ik heb wel die van Weatherbeeta, die van Action zijn mij veels te zwaar. Toch weer extra gewicht wat een paard aan een been moet meezeulen. Heb trouwens met mijn vorige paard wel eens gehad dat ze afzakte, ze zijn inderdaad moeilijk goed strak om de benen te krijgen. En ik vond dat de benen er heel warm onder worden, warmer dan met bandages en goede onderlappen van Eskadron.

Ik ben erg nieuwschierig hoor....Bloos
Waarom gebruik je het magneetveld apparaat en heb je er wat aan?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:27

Zoek maar op info over minipuls, dan weet je meer. Ja, zowel Pablo als ik hebben er wat aan bij peesblessures, kneusingen en spierpijn.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:53

ik heb er absoluut geen problemen mee, vind ze juist wel fijn en beter beschermen!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:17

ik vind zee heel erg fijn en mooier dan peesbeschermers ze blijven ook mooier na wassen enzo.

ik heb er nu van s&k maar wil er van veredus die lijken me nog fijner omdat er een soort porien in zitten.