Idd, en die Anky deken vind ik er ook heel goed uitzien! Heeft iemand daar misschien ervaring mee?
Desiree
Geplaatst: 06-11-04 19:12
Volgens de laatste BITtest kwam de Bucas er het beste uit. Het beste ademend en het beste regen en winddicht en scheurvast.
gabyfedde
Geplaatst: 06-11-04 19:15
LuvdaTossa schreef:
Rhino Original stable....
Heeft iemand ervaring hiermee?
Hele fijne deken, èn ik wil hem waarschijnlijk verkopen. Niet omdat het geen fijne deken is, maar omdat Fedde veel naar buiten gaat en dus een waterdichte deken nodig heeft (Bucas, bevalt ook super).
Tartuffo
Geplaatst: 06-11-04 19:51
Op mijn bijrijderspaardje ligt een Anky deken, ligt idd als een huis en ze voelt zich er heel erg prettig onder.
Ineke2
Geplaatst: 06-11-04 23:01
Eleonoor schreef:
Krijg net vandaag de aanbieding binnen van Drunense ruiterwinkel. De rambo outdoor deken is daar zelfs gekoper dan als je het besteld in Ierland. Tip van de dag!! www. drunensruiterhuis.com
Ben gaan kijken, maar ik zie nergens prijzen bij staan op die site
zobras
Geplaatst: 06-11-04 23:08
Grinnik Ineke, volgens mij was mijn bericht al heel oud en is de aanbieding al lang voorbij.... Te laat dus....
Ik heb daar nu twee dekens besteld en als laatste de nieuwe model Rambo Original met uitsparingen voor de benen. Super pasvorm weer van Rambo, echt, en ziet er heeeeel erg goed uit.
Ineke2
Geplaatst: 06-11-04 23:13
O niet eens op gelet Tja ik heb geen creditcard schiet dus niet op
Anoniem
Geplaatst: 07-11-04 10:07
Desiree schreef:
Volgens de laatste BITtest kwam de Bucas er het beste uit. Het beste ademend en het beste regen en winddicht en scheurvast.
Bucas heeft de beroerdste pasvorm van allemaal. Ik heb nog nooit een paard onder een Bucas uit zien komen zonder schuurplekken.
De Anky dekens zijn super maar erg duur. Horseware hoef ik niets meer over te zeggen denk ik.
Anoniem
Geplaatst: 07-11-04 10:21
Leuk detail: op de Ierse site staan een aantal foto's die bij ons o stal gemaakt zijn.
Ik zat me af te vragen of bijv. Musto jassen daar ook goedkoper zijn, maar ik kan ze niet vinden op de site
Prince
Geplaatst: 07-11-04 10:48
Er staan Musto jassen onder de aanbiedingen, echter zonder foto erbij.
En voor wat betreft de pasvorm van de Bucas dekens, wij hebben een Bucas Smartex regendeken en een Bucas Power winterdeken en beide zitten prima bij onze KWPN-er ! Geen schuurplekken niets. De Power heeft wel een betere pasvorm dan de Smartex .