Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ann schreef:Bets, het gaat om Irre haar paard. Ik zou ook niet blij zijn als mijn paard zou lopen zoals op de bovenste foto...
Bets schreef:Ja maar in 2 dagen tijd en 2x per dag rijden, mag je niet van iemand verlangen dat ze het systeem volledig of wat dan ook onder de knie heeft.
Irre schreef:Nog even voor de duidelijkheid, het gaat hier om 2x een WEEK 2 keer per dag rijden plus nog eens minimaal een jaar lang les.
Ik verwacht dan toch op zijn minst verbetering.
En ook als ik haar vorige bijrijdpaard niet meereken. Ze is toch al ruim een half jaar met Rinus bezig nu. Ik verwacht niet van ze dat ze dan perfect rijdt. Maar ik verwacht wel een verbetering. En in mijn ogen staat het gewoon stil. En ik wil gewoon niet dat Rinus over een half jaar nog steeds zo rond loopt. Dat is gewoon niet goed.
Irre schreef:Denk dat ik eens met Daphne en Mechteld ga praten. Dat dit zo niet werkt. Zowel Rinus als Mechteld verliezen hun plezier in het rijden en ik verlies mijn Rinus. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Als er geen verbetering komt denk ik dat het beter is als ze weer op de 'oude' methode gaat lessen of om er mee te stoppen.