Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bartsegeste schreef:Wat vonden jullie trouwens van de foto's? Ik heb er nog wel meer voor de lief hebbers!
.promptertje schreef:Dit klopt ja je hoort nooit dat een nederlandse renner een grote prijs wint, terwijl bijv. pas een duits paard 2 miljoen heeft gewonnen in dubaï. Mijn paard heeft in frankrijk totaal 150.000 euro verdiend dus das ook nie weining maar daar zijn de prijzen ook 4x zo hoog als in nederland!. Internationaal kunnen de Nederlandse volbloeden (ook de Arabieren) niet zo goed mee als de dravers.
(what was I thinking)bartsegeste"]
op die stal waar ik train de loyse hoeve hebben ze er zelfs een van LET OP! !2200m! Groot hè maar das in belgie! Is met opkomstuk en startboxen is echt geweldig mooi!
[/quote]
Welke plaats ligt die stal? is wel interessant zeg,als t dichterbij dan neuss is kan ik naar die kanten eens komen misschien![]()
En aangezien ik weer een jong paard heb moet ik ook weer startboxen gaan oefenen![]()
[quote="bartsegeste schreef:Dit klopt ja je hoort nooit dat een nederlandse renner een grote prijs wint, terwijl bijv. pas een duits paard 2 miljoen heeft gewonnen in dubaï.
bartsegeste schreef:Op die baan mag ik zelfs niet trainen als ik geen permissie heb van tevoren en met mijn eigen paard kom ik er ook maarh eel moeilijk op dus da kun je denk ik vergeten. Maar das in de buurt van Geel in belgie is denk ik ook verder daar heb je trouwens best veel banen!
Natuurlijk vraag je van te voren of t mag en wat t kost, je gaat niet met je paard zomaar ergens heen.
!Voor de drafkant dan he
.....Ik heb mijn eigenaartrainers diploma,maar ik heb het nog niet laten omzetten in een vergunning.Want dan moet ik gaan betalen en dan zou het paard wat op mijn naam staat niet meer gereden kunnen worden door mijn vader(zo'n gedoe bij het NDR
! ) ....ik train de laatste tijd trouwens wat minder,ik heb gewoon geen tijd meer.Vind ik echt super jammer! bartsegeste schreef:Ja maar de baan die ik bedoelde was ff om te laten zien wat voor een banen sommige stallen wel niet hebben.
En lars waar liep je paard ik heb ook nooit van hem gehoord!