Wie doet er mee met de Eersel-Postel Rally?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 18:11

Kliko schreef:
Dan spreken we een keer met z'n allen af, das leuk! Prik maar een datum. En Chantal... Kan jij geen paard lenen? Kan Tink niet mee?

Tink kan niet mee :/ die houd dat nog niet vol en is nog niet verkeersmak, en pas 1x in de bosse geweest

en Quick staat geblesseerd
helaad

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 07:43

Dan wachten we toch tot Quick weer goed is met inplannen van het ritje.... je moet wel mee natuurlijk! Haha!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 07:56

hej allemaal ik had ook mee willen doen maar vorig jaar is na de start mijn paardje op hol geslagen en die heb ik met heel veel moeite kunnen stoppen.
dus wou ik met mn andere paardje mee maar helaas kon er niemand met me meerijden. eigenlijk moest je ook voor 10 september opgeven.
ik ga nog een iemand vragen maar ik denk dat die ook niet mee kan helaas
groetjes fabske

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:23

marjolein(tessya) en ik doen ook mee *LOL* na veel moeite hebben we ons kunnen inschrijven(telefoon werd niet opgenomen, dus maar een brief gestuurd, en brief terug gehad met alle papieren enzo erbij Haha! )
heb er al helemaal zin in!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:31

nog een weekje en dan is het zover *LOL*
marjolein en ik hebben startnummer 78, en jullie??

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 10:57

wow ik 21

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:32

vorig jaar was ik nr 94 ofzo, maarja ik heb die man pas kunnen bereiken na de sluitingsdatum, dus dan is t niet gek dat we zo'n hoog nummer hebben Clown ben allang blij dat we nog mee konden doen *LOL*

heb er echt helemaal zin in!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 14:34

Wij hebben even getwijfeld, maar er toch van af gezien. We rijden aangespannen en onze grote vriend Janssen wordt heel erg ongeduldig van wachten. Dat defilé zagen we dus niet echt zitten. De doorslag om niet te gaan gaf de Femina, waar wij als vrijwilligers voor de Diabetesvereniging staan die dag. Een mens moet keuzes maken he?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:09

jammer, maar idd je moet keuzes maken he!
er zijn meer mensen die trouwens afhaken alleen al vanwege het defilee, al valt het als je aangespannen rijdt nog wel mee, dan mag je meteen na t defilee starten, onder de man sta je dus kei lang te wachten, zoals ik dus met nr 78..... maarja komt wel goed Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:11

er doen nog meer bokkersmee hoor ik net, aangespannen. nr 120
miekevgool en merelberfe zijn dat met hun verzorgfriezen en de eigenaar ervan

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:39

heeej

ik doe ook mee dit jaar *LOL*
Alleen wel aangespannen Ik had liever onder de man meegedaan maar de eigenaar van de paarden wil liever aangespannen Scheve mond Dan volgend jaar maar onder de man Wij hebben startnummer 120 wie doen er allemaal nog meer mee? en wat is jullie startnummer? Maby zien we elkaar dan wel een xtje bij je start of finisch natuurlijk! Knipoog

xxxmieke

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 17:40

jammer renske... ik was net te laat hahaha wij doen inderdaat mee merelberfelo ook dat is medeverzorgster bij ons op stal!

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:54

We starten ook (aangespannen) geloof nummer 60. Miss lift iris82 ook met ons mee Tong uitsteken

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:40

Kan er iemand zien wie er allemaal op de startlijsten staan???

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 10:48

nope dat is niet te zien

miekevGool

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:44

dan heb jij een fijn nummer! wij zitten dan veel verder naar 8teren!
maarja.. dan mag de pret niet drukke! Pling Wij beginnnen nu al met de voorbereidingen! *LOL* tuig poetsen... smit komt nog deze week.. eigenaar moet flink gaan rijden.. tijden en zo.. veel te doen OK dan! zaterdag gaan we ze helemaal wassen en zo.. maar k heb er wel zin in! T is eigenlijk het 1e jaar dat ik echt mee doe, vorig jaar deden wij mee met de autentieke koetsen dus hadden wij eigenlijk niet echt de tocht.. dit jaar wel Haha! egt veel zin in!! OK dan!

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:37

jah ben ook al hele dag in de weer met tuig enz. vanochtend laaste keer geoefend en drna met tuig aan de slag gegaan. Morge paard in de douche, en maar hopen dat hij zich 1 nacht kan gedragen. Dit is ook mijn 1e keer Haha! Mwah hij is op het moment erg hengst en nog maar drie jaar, dus we kijken wel of hij het uitloopt. Moet lukken, vandaag ging het igg super!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:33

Ik ga dit jaar zelf niet in t wit voor het eerst niet Haha!
marjolein en ik hadden alle2 t zelfde, nml dat de witte rijbroek niet fijn zit voor een hele dag(heb n hoge pikeur en hangt geregeld achter mn navelpiercing Scheve mond ) en ja na het defilee hebben we wel ruim de tijd om even om te kleden, of ff witte rijbroek over ee andere heen te doen zodat we die na t defilee weer uit konden doen, maarja das allemaal teveel moeite, we gaan gewoon alle2 in een donkerblauwe rijbroek Haha!

paarden wrsch wel in t wit, met witte bandages enzo of heel misschien alles in het donkerblauw ook bij de paarden

maarja vorig jaar 4 prijs voor netheid, geheel onverwachts want iederee had zn rijjasje etc aan, ik en degene met wie ik samendeed waren qua paard en rijbroek wel in t wit, alleen had zij een bruine en ik een grijze jas aan, en dan nog werden we 4e terwijl er veel anderen die wel hun rijjasje aanhadden en er precies t zelfde uitzagen geen prijs hadden Verward

maarja, ik heb liever heel de dag een fijne rijbroek aan en geen prijs, dan wel een prijs en geen fijne rijbroek aan Tong uitsteken

heb er iig superveel zin in, ga nu mn zadel enzo poetsen en eind vd middag jolie van marjolein invlechten en dan morgenochtend vlecht ik Q nog in, zodra die vlechtjes heeft is ie zenuwachtig en stopt met eten Clown en hij heeft zn eten hard nodig als ie een hele dag onderweg is morgen!

heb er echt zin in *LOL*

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:20

Is morgen he? Misschien kom ik wel ff kijken!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:25

ja morgen is het idd!
om 10.00 begint het defilee op de markt in eersel *LOL*
daarvoor zijn we op het mortelveld om op te zadelen en op te stellen voor het defilee, heb er echt zo'n zin in *LOL*

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:18

Kliko schreef:
Is morgen he? Misschien kom ik wel ff kijken!

Toch een kleine boktmeeting in aantocht??
Ik ga er ook heen...
En redelijk wat bokkers doen mee...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:19

Renske20 schreef:
op het mortelveld om op te zadelen en op te stellen voor het defilee, heb er echt zo'n zin in *LOL*

Waar is het mortelveld?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 17:45

bij de grote rotonde van eersel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:51

Misschien kom ik in Postel wel even kijken.
Iemand enig idee hoe laat ik dan het beste kan komen? En waar dat precies is?

Iris82
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:26

Het is bij de abdij in Postel. Lachen
Niet te missen.

Verder weet ik nog steeds niet of ik wel of niet mee kan, dus ik zit achter de pc gekluisterd tot Biancaaaaaaaaaaa terug is van Eibert wassen. Ow, wil zo graag mee... Nagelbijten / Gniffelen