hangt over zijn hoef heen dus ook over de rand van het ijzer.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hetja schreef:Nee ik snap je niet...
Als jij mijn paard zou leasen en ik kreeg steeds van dat betweterige gedoe, kon je heel snel weer opzoek naar een ander gaan, respecteer gewoon de meningen en vooral de dingen die de eigenaar wil. Zeker weten dat die echt wel weet wat het beste is voor zijn of haar paard.
Lisjuh87 schreef:En dan mag dat paard neit eens een paar uurtjes per dag in de wei?? Hoeft toch niet hele dagen een paar uurtje of 1 uur is al genoeg voor de geest van het paard in iedergeval!

Hetja schreef:Okee, misschien een beetje te fel, maar stel dat jij de eigenaar was en iemand anders je paard leased en nu dus met dit op bokt komt......
Ik zou er niet blij mee zijn, gezien ieder het beste voor zijn paard wil. Maar okee, ik hoop voor je dat het je lukt en je hem of haar een paar uur op het land kan krijgen, succes!
horsewisper schreef:ik vind het onzin, een paard hoort ook vrijheid te hebben. minster een uurtje per dag op het land, en als je dat niet wilt hebben moet je ook niet een paard kopen.
ik sluit jou toch ook niet 24 uur per dag op en haal je eruit als je moet werken
Hetja schreef:Nee ik snap je niet...
Als jij mijn paard zou leasen en ik kreeg steeds van dat betweterige gedoe, kon je heel snel weer opzoek naar een ander gaan, respecteer gewoon de meningen en vooral de dingen die de eigenaar wil. Zeker weten dat die echt wel weet wat het beste is voor zijn of haar paard.
Fitzroy schreef:Hier sluit ik me bij aan. Als de eigenaar jou al verteld heeft dat het is omdat het paard ijzers heeft en anderen verwondt cq gewond kan raken, wie ben jij dan om dat in twijfel te trekken![]()
Pfff.. ben geloof ik toch niet geschikt voor een bijrijder, alleen van dit stukje komt de stoom al uit mijn oren
TINKYgipsy schreef:ik mag toch zelf initiatief nemen jezus zeik niet zo
. Ik hoop dat de eigenaar van de paarden dit onbeschofte gedrag van jou ook leest. Fitzroy schreef:Nee, lekkere houding heb jij. Ik hoop dat de eigenaar van de paarden dit onbeschofte gedrag van jou ook leest.
Ik vind het gewoon niet netjes om een beslissing van een eigenaar op een paardenforum in twijfel te trekken.