Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lowara schreef:wij hebben ons paard ook naar de slacht gedaan, en mochten er zelfs bijzijn toen het gebeurde, was niets ergs aan. natuurlijk., het ziet er niet leuk uit als hij valt, maar hij heeft er niets van gemerkt. nee, een spuitje geven (wat ook welleens misgaat) en dan 2 volle dagen onder een zijl langs de weg liggen om met de massa destructie mee te gaan, das lekker!

Citaat:Daar had ik ook wel hele enge foto's van kunnen maken en er dan een zielig verhaal bij kunnen schrijven, dus dat is maar net hoe je het brengt
Jackdow schreef:k wee nie of dr meer zijn, maar mn moeder is verslaafd aan dat boekje, nu stond er een artikel hoe ene paard werd afgemaakt voor het slachthuis, k ben zowiesow al vegetarier sinds 2000/2001 maar al je dat ziet ..![]()
![]()
dr stond bij humane manier..
yeah right een pin met ene kogel dr iin het hoofd slaan, t was een jong paardje met 4 witte voetjes..en volgende pagina..daar lag ie..voor consumtie, k weet t k moe me dr nix van aantrekke, maar k kan dat niet, ik bekommer me dr om..de meeste paarden redde het nie eens naar het slachthuis, door weinig water of voer, of dat ze ze half dood de trailer inslaan, hallow..die paarden weten tog ook wle dat ze neit op concours gaan..of manegepony's 4 uur per dag lopen met poete..en dan na 20 jaar trouwe dienst amper op wei, hup weg dr mee..
dat is tog niet normaal..als je dr over nadenkt..
wat vinden jullie..srry nogmaals k kan me dr heeeel erg over oprichten..slachthuizen..humane manier, humaan is normaal gesproke tog een "lievere"manier..tog niet zo???
Danielle_1 schreef:Wat dachten jullie dan van een crematorium voor mensen?
Zouden ook geen leuke foto's zijn als je eerst iemand in de kist ziet,
en daarna brandend in de oven!![]()
Komop zeg,het hoort bij het leven hoor!
Wij gaan zelf ook allemaal een keertje dood,als je dat gaat volgen wordt je ook niet blij