heeft iemand rozzeten die ik mag hebben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 01:00

Kom maar ophalen Haha!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:57

Jongens, wat kan jullie het nou schelen wat zo'n meisje met die rozetten gaat doen? Waar kan je je druk om maken?

Al schept ze tegen de hele wereld op dat ze ze allemaal zelf heeft gewonnen.. Boeien! En als je dat niet wilt, dan stuur je ze toch niet op..

Lame

Re: heeft iemand rozzeten die ik mag hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:58

josjelover schreef:
heeft iemand rozzeten die ik mag hebben ????

Hoi josjelover,

Als je me even een adres geeft, dan zal ik er een zooitje opsturen..

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:10

Lame schreef:
Jongens, wat kan jullie het nou schelen wat zo'n meisje met die rozetten gaat doen? Waar kan je je druk om maken?

Al schept ze tegen de hele wereld op dat ze ze allemaal zelf heeft gewonnen.. Boeien! En als je dat niet wilt, dan stuur je ze toch niet op..

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:44

Nou inderdaad! Laat haar lekker, ik vind ze ook leuk!! Maar ga me nu maar niet onder de rozetten bedelven Tong uitsteken stuur ze naar Josje! En teruggeven na afloop Cassidy? Hoezo? Mis ik hier iets? Verward Was ik ooit blont?

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 11:00

nou als julie denken dat ik ga opscheppen dat ik die rozzeten heb gewonnen nou dan heb je het mooi mis en als je er zo over wil denken nou dan denk je re maar zo over

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:15

josjelover schreef:
nou als julie denken dat ik ga opscheppen dat ik die rozzeten heb gewonnen nou dan heb je het mooi mis en als je er zo over wil denken nou dan denk je re maar zo over

wel een beetje vriendelijk blijven hé, je hebt de rosetten nog niet binnen Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:32

Josjelover, alleen al door het ophangen van de rozetten laat je mensen iets denken wat niet waar is. Je hoeft nieteens aan te geven dat je ze wel of niet hebt gewonnen, sommige mensen vragen er ook niet naar, maar denken wel het hunne ervan.

En voor mensen die niet snappen dat er ruiters zijn die hun rozetten teruggeven: als je al omkomt in die dingen, of je wilt een kleine vereniging niet op kosten jagen, dan zijn ze soms heel blij als je de rozetten teruggeeft. Kunnen ze ze namelijk voor een volgende evenement weer gebruiken.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:05

Nou en laat dat meisje toch ik vind het hetzelfde als hoefijzers meenemen, Vraag je toch ook niet of die allemaal door je eigen paard zijn gedragfen??!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 11:21

iepsel schreef:
Nou en laat dat meisje toch ik vind het hetzelfde als hoefijzers meenemen, Vraag je toch ook niet of die allemaal door je eigen paard zijn gedragen??!!

Vind ik dus niet....maar goed, zal aan mij liggen. Rozetten zijn symbool voor gewonnen wedstrijden, voor een prestatie die je hebt geleverd. Rozetten ophangen van een anders is dus doen alsof je die prestatie hebt geleverd. Een oud ijzer is geen bewijs van een prestatie. Een beetje paard verslijt er genoeg in zijn paardeleven, zonder dat hij er echt wat voor moet doen. En ja, als ik een ijzer zie en ik weet dat degene paarden heeft of paarden heeft gehad, vraag ik dus wel of dat een ijzer is van zijn paard. Of nee, ik vraag het nieteens, ik ga daar doorgaans van uit.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:48

ik ken zat meiden die andermans rozetten op de kamer hebben hangen, leuk toch? Josjelover, het is dat ik er zelf niet zoveel heb, anders mocht je ze gerust hebben hoor! want er zijn hier erg veel vooroordelen......

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:52

Mijn eerste rozet had ik ook niet zelf gewonne, maar die heb ik gekregen van iemand. En reken maar dat ik er blij mee was.

Maar helaas heb ik nog geen rozetten die ik weg wil geven. Ze hangen op een ereplaatje op mijn kamer. Wie weet dat een ander er meer heeft?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:07

Wat is er mis met rozette ophangen?? Ik rij geen wedstrijden en heb er ook twee. (gekregen met een pony kamp..) Vind ze ook erg leuk!!
Altijd maar weer dat negatieve overal.. Sjonge ik dacht dat het altijd zo leuk was op bokt,.. Maar overal zie ik nagatieve reacties.. Het lijkt haast wel of sommige het daar voor doen!!??

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:16

Lame schreef:

OK dan!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:02

@ Cassidy Jeetje Cassidy jij moet ook altijd negatief commentaar geven he.Als die meid het nou leuk vind als versiering ofzo?
Wat boeit jou dat dan ,laat r toch.
T lijkt wel of je jaloers bent. Rolleyes
Als je t een dom onderwerp vind dan reageer je lekker niet .Dan kunnen we t tenminste gezellig houden hier

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:04

Oh ja en ik vind jou trouwens erg achterdochtig!
Jij gelooft niemand.Zoek anders een forum waar je commentaar op iedereen en alles kan leveren en waar je mekaar lekker kan afzeiken.
Lijkt me echt wat voor jou!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:01

ik vind rozetten ook wel leuk, maar ik wel ze echt alleen maar houden als ik ze zelf gewonnen heb, dan kan je er trots op zijn vind ik Haha!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:21

Kadans16 ik ga helemaal met jou mee... Zo af en toe ben lijkt het wel of je niets meer hier kunt plaatsen want je word door sommige echt helemaal afgezeken.. Echt triest gewoon....

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:27

Cassidy schreef:
En voor mensen die niet snappen dat er ruiters zijn die hun rozetten teruggeven: als je al omkomt in die dingen, of je wilt een kleine vereniging niet op kosten jagen, dan zijn ze soms heel blij als je de rozetten teruggeeft. Kunnen ze ze namelijk voor een volgende evenement weer gebruiken.

Idd ik geef ook vaak bekers en rozetten terug, sommige mensen vinden het arrogant en denken dat ik een beker te min vind. De verenigingen zijn er altijd blij mee, ik bewaar alleen bekers van speciale wedstrijden.

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 22:47

ze wilt gewoon rozetten... ze vraagt niet wat jullie daarvan vinden

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:18

Marijke82 schreef:
Idd ik geef ook vaak bekers en rozetten terug, sommige mensen vinden het arrogant en denken dat ik een beker te min vind. De verenigingen zijn er altijd blij mee, ik bewaar alleen bekers van speciale wedstrijden.

Of de hele mooie Haha!
Ik heb met Taco ooit eens een super grote gewonnen, die heb ik als enige bewaard.
De rest heb ik gedoneerd.
Nee, ik lieg, me allereerste beker heb ik nog Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:36

Cassidy schreef:
Vind ik dus niet....maar goed, zal aan mij liggen. Rozetten zijn symbool voor gewonnen wedstrijden, voor een prestatie die je hebt geleverd. Rozetten ophangen van een anders is dus doen alsof je die prestatie hebt geleverd. Een oud ijzer is geen bewijs van een prestatie. Een beetje paard verslijt er genoeg in zijn paardeleven, zonder dat hij er echt wat voor moet doen. En ja, als ik een ijzer zie en ik weet dat degene paarden heeft of paarden heeft gehad, vraag ik dus wel of dat een ijzer is van zijn paard. Of nee, ik vraag het nieteens, ik ga daar doorgaans van uit.

Ik vond rozetten vroeger ook gaaaaaaf hoor!

Of ze nou van mij waren of niet, ik verzamelde destijds alles van paarden, van plukjes haar tot rozetten en posters...

Moet zeggen dat ik de oranjen nog steeds heb omdat ik weg ben van die kleur.

Kortom: laat haar toch lekker, staat toch gaaf al die kleurtjes?? En het heeft ook nog wat met paarden te maken ook. Haha!

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:07

kadans16 schreef:
@ Cassidy Jeetje Cassidy jij moet ook altijd negatief commentaar geven he.Als die meid het nou leuk vind als versiering ofzo?
Wat boeit jou dat dan ,laat r toch.
T lijkt wel of je jaloers bent. Rolleyes
Als je t een dom onderwerp vind dan reageer je lekker niet .Dan kunnen we t tenminste gezellig houden hier

drie hoeratjes voor Kadans16

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:09

toen ik klein was wilde ik die dingen ook hebben !
ik hing alle rozetten op die me moeder ooit had gewonnen !
vond eht wel grappig,
en zei trots tegen iedereen dat die van me moeder waren,
dus waarom zelf stoer doen ??

als die meid dat toxh wil,
laat ze toch,
helaas heb ik er geen voor je..

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:13

Ik heb nooit rozetten gewild die ikniet zelf gewonnen had... Er is me wel eens wat aangeboden toen ik 10 was, maar toen had ik dat ook al... als het er hangt wil ik daar zelf een herinnering bij hebben, anders is het gewoon een gekleurt lintje aan de muur.

Je zet toch ook niet andermans sportbekers bij jouzelf in de kast?