Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josjelover schreef:heeft iemand rozzeten die ik mag hebben ????

iepsel schreef:Nou en laat dat meisje toch ik vind het hetzelfde als hoefijzers meenemen, Vraag je toch ook niet of die allemaal door je eigen paard zijn gedragen??!!
Cassidy schreef:En voor mensen die niet snappen dat er ruiters zijn die hun rozetten teruggeven: als je al omkomt in die dingen, of je wilt een kleine vereniging niet op kosten jagen, dan zijn ze soms heel blij als je de rozetten teruggeeft. Kunnen ze ze namelijk voor een volgende evenement weer gebruiken.
Marijke82 schreef:Idd ik geef ook vaak bekers en rozetten terug, sommige mensen vinden het arrogant en denken dat ik een beker te min vind. De verenigingen zijn er altijd blij mee, ik bewaar alleen bekers van speciale wedstrijden.

Cassidy schreef:Vind ik dus niet....maar goed, zal aan mij liggen. Rozetten zijn symbool voor gewonnen wedstrijden, voor een prestatie die je hebt geleverd. Rozetten ophangen van een anders is dus doen alsof je die prestatie hebt geleverd. Een oud ijzer is geen bewijs van een prestatie. Een beetje paard verslijt er genoeg in zijn paardeleven, zonder dat hij er echt wat voor moet doen. En ja, als ik een ijzer zie en ik weet dat degene paarden heeft of paarden heeft gehad, vraag ik dus wel of dat een ijzer is van zijn paard. Of nee, ik vraag het nieteens, ik ga daar doorgaans van uit.
kadans16 schreef:@ Cassidy Jeetje Cassidy jij moet ook altijd negatief commentaar geven he.Als die meid het nou leuk vind als versiering ofzo?
Wat boeit jou dat dan ,laat r toch.
T lijkt wel of je jaloers bent.![]()
Als je t een dom onderwerp vind dan reageer je lekker niet .Dan kunnen we t tenminste gezellig houden hier