Hoe vaak gebruiken jullie je trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:47

Voor de wedstrijden, en als ik naar het strand ga.

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:56

Elke week met les. Soms als ik in een andere plaats ga rijden... En met de scooter ophalen hebben we hem ook gebruikt, en met de banken ophalen ook, en met de ijzeren hekken gebruiken we em ook, en pas ook nog met 4 dozen waar stoelen inzaten.. En zo kan ik nog wel even doorgaan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:11

Nu gewoon als ik ergens heen ga met pony, en binnenkort elke week omdat ik ga lessen Lachen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:36

Wij gebruiken hem alleen voor wedstrijden eigenlijk. Dat is zo'n 1 a 2 keer per maand of wanneer mijn vader mij eens naar les wil brengen...

Verder gebruiken we de trailer voor mijn broer zijn vissersnetten, die je ook prima in een trailer kan vervoeren Haha!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:40

* wedstrijden
* les
* binnenbak voor de winter
* naar de bossen
* rijvereniging
* dierenarts
* oefenparcours springen

En we gebruiken hem ook als slaapplaats bij feestjes en voor het halen van hooi, stro en houtkrullen.

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:41

Wij hebben geen eigen trailer, maar toch gebruiken we er elke week eentje, om les te nemen (meestal krijg ik les thuis, maar mijn zus (western) niet). Daarom gaan we ons er overzetten en na onze zware verbouwingen en een eigen trailer aanschaffen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:56

Wij hebben een twee-paards trailer die we met zen vieren gebruiken voor op wedstrijd en tussendoor word die nog gebruikt door andere personen. De trailer is gekocht met 8 man dus dat scheelt in kosten en nog nooit is er ruzie gekomen in de 3 jaar dat we die trailer hebben ! Misschien een idee voor op een manege?

xxx chipieke

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:36

Ik gebruik hem nu misschien 2 x in de maand, zometeen wordt dat weer vaker.
Maar het gemak van altijd een trailer bij de hand hebben weegt niet op tegen het feit dat ik deze periode misschien beter een trailer had kunnen huren. Dat is ook heel veel waard Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:18

Ik gebruik mijn trailer in totaal ongeveer 2 á 3 x per week denk ik.
Ik heb elke week clubles
Elke twee weken privéles
In het weekend om de paar weken op wedstrijd ('s zomers vaker) en af en toe een buitenrit ergens anders of weekendje weg met paard.
In de winter komt daar nog het rijden naar een binnenbak bij.
En incidenteel een bezoekje aan de kliniek met Andrew.

Ik ben blij dat ik hem heb gekocht. als hij er staat dan ga je hem ook makkelijker gebruiken en een trailer huren is vrij duur en als de tijden niet overeenkomen met de verhuurtijden, dan betaal je ook nog eens extra...
Alleen de benzine Schijnheilig dat tikt aan als je hem zo makkelijk meeneemt Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:20

Praktisch elke week; om op Duindigt te koersen of te trainen, en af en toe voor een buitenrit.