Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicolletje schreef:Pelle:
Als ik het voor het zeggen had op stal: geen kuil!
Helaas heb ik niks te zeggen over wat hij inkoopt, ik heb al gezegd dat als het aan mij lag, hij liever hooi kreeg, maarja...
Vaak is het: " o, je wil wat anders dan de rest? Dan haal je het ook maar zelf" (maar wel het volle pond betalenen ik heb al "ander" voer dan anderen altijd...)
Ik bedoelde trouwens dat ik Havens muesli voer...Geen Hartog Musli
Hier staat trouwens heel veel info: (ook mijn hoef-vraag)
http://www.hartog-lucerne.nl/internatio ... dukt_1.htm
bij ons idem dito maar de gezondheid van mijn paard was even iets belangrijker (hij werd behoorlijk onhandelbaar onder het zadel van de kuil) en ben ik het zelf maar gaan aanschaffen. ik sta niet idioot duur dus kan het er wel bij doen. 
Unity schreef:Ook is lucerne fijn voor paarden die dr brokken naar binnen schransen. Lucerne erbij en dat lukt niet meer.
!rashida schreef:mijn voerboer heeft het niet en wil het ook niet voor me bestellen.
hij gelooft er niet zo in. zegt dat kuilgras beter en goedkoper is. nu weet ik het ook ff niet meer hoor. heb info gevraagd aan hartog. ff afwachten dus.
maar zolang hij nergens last van lijkt te hebben en jij, om welke reden dan ook, je eigen voer niet kunt kopen, zou ik me er niet al te druk over maken.
.