Oeps je hebt gelijk!Maar dan nog kan het geen kwaad om medeforummers te waarschuwen voor zulke wanprestaties. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Botervlieg schreef:Op zo'n reactie zit je natuurlijk niet te wachten,
maar na alle verkooprampenverhalen op bokt zou je
inmiddels hebben kunnen weten dat je geen spullen
van meer dan 10 euro koopt van /verkoopt aan onbekenden
met wie je geen telefonisch contact heb gehad.
En dat het niet realistisch is om te denken dat iedereen
net zo betrouwbaar handelt als jij.
Ik zeg dit niet alleen voor jou hoor, maar ook voor andere
bokkies die hier een kijkje komen nemen en nog een roze
bril op hebben...
![]()
Ik hoop echt dat Dabo iets voor je kan bereiken.
Succes!
T@nj@ schreef:Mel, neem eens contact op met een incassobureau, dan krijg je niet je volledige bedrag terug maar in ieder geval een groot deel. Een incassobureau werkt geloof ik voor een bepaald percentage van het totaal bedrag dus heel erg duur is het volgens mij niet.
De manier die smurf beschrijft vind ik persoonlijk een hele goede, eerst een aangetekende brief en dan het incassobureau, voor ze de aangetekende brief krijgt zal je waarschijnlijk of het zadel hebben of je geld terug, succes

Natasha schreef:Het gaat om niet zo veel geld ( 38,-) dat je een incassobureau in kunt schakelen.
Ik woon helaas ver van Koog aan de Zaan......
maar ik zou haar toch wel helemaal gek gaan maken met brieven, sowieso aangetekend gaan sturen (hmmmm, als je dat een paar keer doet zit je ook weer aan die €38.- weet niet of dat nou zo'n goed plan is....) Natasha schreef:Het telefoonnr heb ik helaas niet, en is niet te traceren.
Er is geen tel nr bekend op dat adres.
Ja heel vervelend, zo is mijn vertrouwen idd weg, terwijl het tot nog toe altijd goed ging, het (ver) kopen op internet.
WIE WOONT ER IN DE BUURT VAN kOOG AAN DE ZAAN?