Vreemde pony's in de wei?? Verwaarloosd??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:08

Jonge paarden horen geen dik buikje te hebben hoor, overgewicht is slecht voor de gewrichten, juist bij een jong dier.

hilde66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:12

Ja ik weet er meer van! Heb zelfs het mail adres van de eigenaar: een jongen van (dacht ik) 17 jaar!
Hij verhuurt de pony's aan kinderen die er dan rondjes mee gaan crossen bij de kinderboerderij in het park!
Ik heb nu helaas geen tijd om meer te vertellen maar morgen zal ik uitgebreid verslag doen.

hilde66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:16

Ik weet niet of het wel slim is om alles hier in het openbaar te vertellen? Niet dat ik zoveel over ze weet hoor maar ik ben wel es bij ze in de wei geweest, met toestemming van een opa (zwerver) die de pony's wel bij de juiste namen kent Verward ?

ladypris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:32

Hoi ik heb een vraagje. Ik ben al een lange tijd op zoek naar mijn pony. een welsh a pony. ze is bruin met een bles dat lijkt op een half maantje. ze is ong. 1.16. Staat daar in dat weiland mischien een pony die daar op lijkt???

groetjes priscilla

hilde66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:47

Nee daar staat geen bruine pony sorrie. Maar ben je opzoek naar jou'n pony die je verkocht heb?

ladypris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:20

jah ik heb mijn pony verkocht aan manege de treekhoeve. voor zover ik weet staat ze daar niet meer. Wil heel graag weten hoe het met haar gaat.
Tis al een paar jaar geleden maar denk er echt nog bijna dagelijks aan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 23:16

Kan je die manege niet bellen en vragen aan wie ze haar hebben verkocht?? Misschien kan je ook een foto plaatsen op marktplaats of misschien wel hierop Bokt....ik ken de manege wel...waarom heb je haar eigenlijk aan een manege verkocht? Is niets mis mee hoor, maar hoor je gewoon niet vaak...

ladypris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:33

Op de manege staat ze niet meer. Is bevestigd door een meisje die daar rijd. Ik heb haar aan de manege verkocht omdat ik te groot voor haar werd. En ben een week op ponykamp daar geweest met mijn eigen pony. sheila dus. toen heeft ze daar nog een week gestaan als leenpony omdat ze pony's tekort hadden. en daarna is ze verkocht. en op de manege krijgt ze veel aandacht van meiden en word ze gepoest enzo. toen die tijd dacht ik alles beter dan van handelaar naar handelaar waar ze mischien slecht behandeld word. maar blijkbaar is dat nu ook gebeurt.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:01

Als je het zelf zeker wilt weten of je Welsh A daar tussen staat,
ga dan ff kijken.
Je komt uit A'foort volgens je profiel...
Dus dan ken je wel kinderboerderij de Vosseheuvel
nou daar tegenover staan de ponies en het paard in kwestie.

Neem gelijk je digi camera mee voor meer foto's van ze.
Wie weet herkent iemand z'n oude pony/paard hierdoor
wel????

Grtz. en succes!!!!!!