mountainhorse rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 15:27

Ilindra schreef:
Dat zijn dus mijn laarzen, ik heb de High Rider en die zitten dus echt anders dan de Sportive van Jantina terwijl we dezelfde maat hebben.

Ik zal binnenkort eens aan m'n ene been de High Rider en aan m'n andere been de Sportive Rider doen. Lachen

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:31

Hoi,

Ik heb de robuuste uitvoering. Ze zitten mega lekker. Veel meer gevoel met je paard als met stugge leren rijlaarzen ! Op "gewone" leren laarzen kan ik ook absoluut niet lopen met deze MH laarzen de hele dag.
Houdt er wel rekening mee dat ze behoorlijk uitlopen. Normaal heb ik maat 38, MH laarzen zijn maat 37. In het begin moest ik de rits telkens open doen, nu kan ik in de laarzen zonder de rits te gebruiken.

Onderhoud, gewoon doorzichtige kleurloze schoenpoetscreme ( vooral van het merk Kiwi schijnt goed te zijn ) of de dressing van Rapide. En dan zijn ze weer zoooo mooi !

Groetjes,

Maris

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:21

Vanaf dat ik de mijne heb,gebruik ik laarzenspanners.
Vind het alternatief van de limonadeflessen ook een leuk idee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:26

grid schreef:
Wel zijn de rimfrost ondertussen bij het knikpunt van je tenen (of hoe noem je dat) ingescheurd

Ik heb de Rimfrostschoenen en ook deze scheurde op die knik in, ik heb ze terug gebracht naar de ruitersportzaak en ik kreeg netjes nieuwe van S&K OK dan!
[PP] Goede service

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:32

ik heb de robuuste uitvoering in het bruin, ik heb ze aangetrokken en ben ermee weggelopen, ze zitten heerlijk, ook met rijden, alleen jammer dat er geen stalen neus in zit Haha!

voor de winter heb ik ook de winteruitvoering, die heb ik al langer, ik bagger er niet mee door de blub, daarvoor heb ik kaplaarzen (met stalen neuzen)

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:09

mijn kisten hebben stalen neuzen Haha!
erg handig bij een lomp paard *LOL*
(is die van mij niet hoor)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:21

ik heb 2 paar kaplaarzen met stalen neuzen, een par jodhpurs en een paar maddogs, allemaal overgehouden aan 4 jaar werken op een stalhouderij met 80 koudbloeden, vrij lome types

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:25

Ik heb ze ook en zou niets anders meer willen,ze zitten heerlijk.
Met de ritsen heb ik (nog)geen problemen gehad.