Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 

, maar goed kan je ze ook thuis passen en als ze niet goed zijn weer terug sturen ?

parouscha schreef:Ja maar ik heb het er niet voor over om 250€ voor een laars te betalen.
Ik heb dus mijn maten oplaten meten bij een ruitersport zaak.
Die boden mij de Derby aan die kosten 350€ .
Maar ik zoek dus gewoon een lederen rijlaars merk maakt mij opzich niet zoveel uit, als het maar goede kwaliteit is.
Knieholte is dan bij mij op het papier been ?
parouscha schreef:Maar die van huet heeft prachtige laarzen die in de aanbieding staan zijn precies de prijs.
En heb geluk 1 maat zit er van mij bijna bij!
Ik heb geen standaart maat, ze zijn n.l best lang ik moet 54 hebben
En kuit moet zijn 34
(Dit is van mij, heb het laten opmeten)Kan het hele lijstje wel even opnoemen
Bal - 22 1/2
Wreef- 23
Hiel- 31 1/2
Kuit-34
Hoogte incl.- 54
Voetlengte- 26
Leest SMAL
Nu heb ik deze gezien:
Maat -39 Rectiligne Volte zwart Rundleren Dressuurlaars,geh. gevoerd, leren zool
nr -36 hoogte-54 Controle
Maat- 49 kuitmaat-37 Onder
knie-35 Prijs 225,00 Nu 149,50
Maar wat is de controle maat (Wat houd het in ) en wat bedoelen ze met onder de knie?
En zou dit opzich kunnen deze maten?
Ik heb dus nu Aigle rijlaarzen en daarvan heb ik altijd 39 gehad, dus volgends mij moet dat wel passen, heb ook altijd schoenmaat 39 .
Maar ik heb 1 voet die is een cm groter, maar goed kan je ze ook thuis passen en als ze niet goed zijn weer terug sturen ?
Tequiro schreef:Bij Huet heb je zijn eigen produktie laars van rond de 150,-- euro
Het is zacht leer (coating laars) heel makkelijk in onderhoud en zitten prima.
Ik heb ze zelf ook als extraatje. Daarnaast heb ik konings, maar goed dat moet je er voor over hebben om dat uit te geven.
Je kan kijken op www.rijlaarzen.nl

parouscha schreef:Oke dus dit is de New Market (Links) http://www.rijlaarzen.nl/EP-coating.jpg
Bij mij is dus 26 cm opgemeten en dat is 40 1/2![]()
Dat vond ik toch wel erg raar.
Hij had ze iig niet op voorraad
ik dacht dat 28 . 40 was.. oei WRONG ihihih parouscha schreef:Ik ga eens even rondkijken.
Tequiro- die laarzen heb je dus ook bij Huet weg?
Heb je daar een foto van , en heb je die ook op maat laten maken, en wat voor extra kosten kwamen daar over heen.
En welke heb je precies aan rijlaarzen?
marloezzke - ik onderhoud zelfs mij Aigle laarzen dagelijks