Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veulen_Kyra schreef:Maar dan nog een vraag als je een veulen in de winter koopt als alle paarden op stal staan kan hij toch ook moeilijk in een groep worden geaccepteerd want dan staan ze bij ons ook niet op de wei en kunnen ze ook niet spelen.Dnek daar eens over na en hoor graaag jullie reakties.

Veulen_Kyra schreef:Maar dan nog een vraag als je een veulen in de winter koopt als alle paarden op stal staan kan hij toch ook moeilijk in een groep worden geaccepteerd want dan staan ze bij ons ook niet op de wei en kunnen ze ook niet spelen.Dnek daar eens over na en hoor graaag jullie reakties.
Maar het is me nu wel allemaal duidelijk,dus hoop ik dat hier verder meningen over afgelopen zijn
gijsenkim schreef:Volgens haar profiel is Veulen_Kyra 24 jaar, hoorWaarom, waarom waarom.......... veulens horen niet in kinderhanden, zeker niet in kinderhanden die denken dat een veulen zich wel kan vinden op een manege in een box......... ooooo
Een opfok is natuurlijk lang zo leuk niet als hem op stal hebben, je ziet hem dan niet vaak maar je veulen leert zo veel meer en is bij leeftijdsgenootjes.Pauline schreef:Een jong paard alleen...zet een kleuter op zijn 1e schooldag maar eens alleen in een kamertje, en kijk wat een evenwichtig kind je er na een paar uur uithaalt...Herhaal die behandeling een paar keer en het kind zal nooit meer naar school willen. Laat hem bij zijn vriendjes en geef het aandacht en het kind went langzaam en krijgt het naar zijn zin. Zo zie ik het...
Heranda schreef:Hij gaat ook al snel naar buiten, een paard van haar instructrice heeft ook een veulen, en word snel afgespeend en dan gaan ze als het goed is samen de wei op!
Tulandro schreef:Een veulen in een stalletje is eigenlijk een klein kind in een eenzaam kamertje opsluiten. Mishandeling dus!! Veulens zijn zoveel beter af in een opfok, dan op een manege. Ik vind het echt ontzettend egoistisch van je.. sorry!