OF mijn paard is een uitzondering want hij rolt veel minder snel dan de meeste paarden en het viesmaken is volgens mij netzo als bij andere paarden alleen valt het iets meer op bij een schimmel
(bij de mijne althans
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Eleonoor schreef:Hmmm, ik weet het niet. Heb eens gereden op een bonte, die voornamelijk wit was. Als die zichzelf in de spiegelzag in de binnenmanege ging hij aan de kletter!! Tja, weet zo'n paard dan wel dat hij zo wit is? Er zijn genoeg andere donker gekleurde paarden die zich ook vreselijk vies maken, maar dat valt minder op.
_Romana_ schreef:is ook vaak omdat ze het eng vinden, ze denken dat ze een paard op zich af krijgen, wij hadden ook een keer een spiegel voor de bak gehouden, en lange passpiegel, en toen sloegen ze allemaal op hol, stonden ze met open neusgaten te kijken naar dat ding alsof ze er uit zouden springen haha
runningkawa schreef:Mij is juist weer verteld dat ze dominant zijn, omdat ze juist niet geaccepteerd worden.

. 

) en dan is ie weer zwart.. terwijl de rest van de paarden dit eigenlijk niet veel doen.. dus jah.. hij doet het denk ik .. om niet op te vallen of zo