Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DePennyBitch schreef:Oh ja, wat ik ook heb gedaan.... een lapje over Lorenzo heen gewreven zodat zijn geur er aan zit... en die heb ik nu nog steeds, luchtdicht verpakt. Op deze manier kan ik hem nog steeds ruiken... klinkt misschien maf....
DePennyBitch schreef:Oh ja, wat ik ook heb gedaan.... een lapje over Lorenzo heen gewreven zodat zijn geur er aan zit... en die heb ik nu nog steeds, luchtdicht verpakt. Op deze manier kan ik hem nog steeds ruiken... klinkt misschien maf....

runningkawa schreef:Mogen jullie een adres geven waar je een paard van 170 kunt laten cremeren of begraven?
Als je niet van koningklijk bloed bent
Nee, ik zou het ook niet aan kunnen dat ik hem met zo'n happer opgetakelt zie worden, heb t een keer gezien en het is geen fijn gezicht..
en heel veel foto's..Als ik wist dat hij dooging, zou ik wel veel videomateriaal opnemen, misschien nog met zijn hinnik, anders vergeet ik die misschien en dat soort dingen.. Ik heb gewoon het liefst dat hij een spuitje krijgt, misschien in mijn armen sterft, zodat ik hem nog een dikke knuffel toe kan geven( pennymeisje haha), maarja als hij naar de slacht gaat zie je niet dat hij dood gaat...Maar het idee..