Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben trots op mijn 'kleine' vent 

marije1987 schreef:Het lijkt mij nu dus helemaal niks om een ervaren ouder paard te kopen, bijvoorbeeld een Z springpaard. Als je daar dan Z mee springt, dan vind ik dat geen prestatie(het is natuurlijk wel goed als leerpaard, als je nog nooit hebt gesprongen).
Cassidy schreef:Het is geen kunst om een paard te kopen dat Z is. Het is een kunst om het paard daar te houden....Het kan dan voor je gevoel wel niet leuk zijn, maar heb je het al eens gedaan?

Cassidy schreef:Tja, en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn paard (de eerste die ik hen gekocht om 33 jarige leeftijd) te verkopen. Wedstrijden rijden hoeft van mijn niet, (geen tijd voor) laat mij maar lekker hard werken op recreatieve basis.
Toch zou ik weleens willen voelen hoe een goed en makkelijk changement werkt, hoe het voelt om een paar meters te sliden, hoe een makkelijk ingezette spin voelt...omdat dit een niveau is dat ik waarschijnlijk toch nooit ga bereiken.