Wat kan ik al doen met haar???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Wat kan ik al doen met haar???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:19

Wandelen is inderdaad erg goed!!
Leer haar maar dat als jij stopt zij ook gelijk moet stoppen en pas weer wegloopt als jij wegloopt! Ook kun je haar misschien een keertje aan enge dingetjes laten wennen, bevoorbeeld een keertje langs een plasticzakje, afspuiten, enz.. zo krijg je een nog betere band en zal ze je nog meer gaan vertrouwen. Hoe gekker hoe beter, komt later allemaal goed van pas Tong uitsteken

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 20:53

lijkt mij een mooie leeftijd om haar volledig handmak te maken en haar vertrouwen te winnen, je kunt daar later erg veel voordeel mee doen. lekker tutten kan bijna nooit kwaad

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 08:56

ocianx schreef:
lijkt mij een mooie leeftijd om haar volledig handmak te maken en haar vertrouwen te winnen, je kunt daar later erg veel voordeel mee doen. lekker tutten kan bijna nooit kwaad

We zijn nu 10 maanden verder, volledig handmak was ze al, afspuiten en alles kent ze al.
We hebben er nu 5 keer opgezeten waarvan we nu al 2 keer buiten gereden hebben.
Ze doet het alsof ze nooit iets anders gedaan heeft. Als we nu "rijden" is het max. 2 keer in de week. En het leuke is, ze vind het helemaal geweldig, oortjes strak naar voren tijdens het rijden.