divoza positief of negatief, ervaringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

divoza ervaringen:

positief
35 (76%)
negatief
11 (23%)

Totaal aantal stemmen: 46

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:43

mwa, ooit wat besteld dat was prima in orde. Een shabrakje gekocht die was na 3 weken kapot en niet meer te gebruiken en een vriendin heeft een rijbroek die na 3 maanden al stuk is.
Verder vind ik het hier en daar wat te prijzig als je de kwaliteit ziet en de pasvormen zijn ook niet altijd perfect (dekens)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:19

Uums schreef:
Verder zijn we al ruim twintig jaar klant en is het puntensysteem mede dankzij een brief van mijn mams op gang gekomen Haha!...!

Ja???? voor buuv Dirkje

Ik ben wel redelijk tevreden over. Wel erg duur, maar aan gebrek aan wat beters...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:29

Heb er ook best goede ervaringen mee, het filiaal in Leek.
Niet idioot duur, klantvriendelijkheid laat ietwat te wensen over maar daar kan ik me niet echt aan storen.
Voor de rest prima spul, geen gedoe.
Heb alleen nog nooit gebruik gemaakt van het bestellen via internet dus daar kan ik niks over zeggen.

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 02:10

Vandaag even bij de nieuwe vestiging in Heteren geweest. Behalve dat die zo ongeveer volledig onvindbaar is op de fiets (ja, er bestaan nog steeds mensen zonder een auto ) ben ik er erg positief over. Netjes geholpen en alles gevonden wat ik nodig had. Natuurlijk wel weer veel te veel geld uitgegeven, maar dat kan ik niet op Divoza afschuiven ben ik bang Bloos

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 06:55

ik vind het positief *LOL* heb al een aantal keren bestelt via divosa en alles leeft nog Haha! ook vind ik het fijn dat je onder rembours betaalt en ze komen redelijk snel leveren.

Chade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:22

Ik heb nog geen goede/slechte ervaringen met Divoza, wat ik heb er nog nooit wat besteld. Ik ga misschien een dezer dagen die Thermoboots Basic bestellen, alvast voor de winter. Ben benieuwd wanneer is ze dan binnen heb, na deze reacties op dit topic Tong uitsteken

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:26

Wisselend. De zadelmakerij vind ik niets, heb daar slechte ervaringen mee (ongevraagde 'reparaties' en scheve zadels).
Verder heeft niet elke verkoper verstand van zaken, maar dat tref je overal aan.

Bitten en kleding zou ik er niet direct kopen, een aanbiedingshoofdstelletje ofzo wel. Verder wel dekjes en een bontonderlegger daar gekocht, en sporen. Dus op zich niets mis met de winkel zelf, maar ze zijn niet echt goedkoop. Ik haal altijd daar datgene waar het het goedkoopst is.
1 keer problemen gehad met iets, en dat is daar netjes verholpen (geld terug omdat ze het ding niet meer in voorraad hadden).

Omgaan met klachten heb ik namelijk bij een andere ruitersportzaak wel anders meegemaakt, dan ligt een pluizende rijbroek aan je zadel (een stubben, en toen ik dat zei kon dat inderdaad niet) en je mag geen stro tillen (doe je dat tussen je benen, dus in je kruis en bij je knien Verward), iets wat ik eigenlijk nooit doe, en zeker niet tussen m'n benen, m'n arme rug. Deze zaak staat dus op een negatief lijstje.

Een tweedehandszadel heb ik ook nog bij Divoza gekocht, al een tijd terug, zadel is prima. Soms zijn de tweedehandszadels aardig aan de prijs, en soms kun je een keer een leuk zadel vinden voor een normale prijs.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 08:13

Ik heb meestal wel goede ervaringen met divoza, alleen als ze een aanbieding hebben en je komt daar blijkt dat ze er maar 3 van hadden liggen en alles al weg is, het een lelijk keur is, een extreme maat of je kan een uur gaan zoeken omdat ze het tussen de dure dingen doordoen (en dan heb ik het vooral over rijbroeken). En de mensen die er werken zijn ook niet altijd even vriendelijk .
Ze hebben er wel veel spullen en je word meestal wel geholpen.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 08:17

Ik heb hele goede ervaringen vooral toen ik op zoek was naar een easyboot maar dan het oudere type. Ze hebben zelf in hun winkels en magazijn gezocht of ze er nog één hadden en daarna gaven ze mij het advies om op hun site een oproepje te plaatsen. Zo heb ik er uiteindelijk één gevonden. Verder heb ik een keer toen ik aan het einde van de dag belde en iets dringend nodig had gehad dat ze er voor zorgde dat het de volgende dag al werd bezorgd. De winkels vind ik ook heel fijn, heb verledenjaar voor € 35,00 een hele fijne wax jas gekocht.

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:21

Heb vandaag leren laarzen aan laten meten, ik kwam uit op de petrie anky's Bloos! en daar zit wel 8 tot 10 weken levertijd op!!! Huilen Minpuntje.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:26

Citaat:
ik ga liever naar mr. Ed, daar zijn ze een stuk klantvriendelijker, ook met ruilen enzo als iets niet past zijn ze daar niet zo moeilijk! en je krijgt er stempelkaarten

Die stempelkaarten en ik altijd kwijt, zodat ik er nu ongeveer 8 heb met op elke kaart 1 (!!!) stempel. Maar gelukkig mocht ik ze allemaal op 1 kaart doen, dat is pas survice!!!!!!