Thanks Ton, we hebben ondertussen een proefritje gemaakt met de opel omega en Peter is helemaal verliefd... maar ja dat is hij al gauw met 'nieuwe mooie auto kopen'.
Dus ik zeg tegen die man: 'Ik vind dat bij het inruilen van onze auto, als het door zou gaan, we er wel érrug weinig voor terug krijgen. Ik bedoel, je weet de reden waarom we de oude auto weg doen, een paard, dus er mankeert niks aan de auto!"
Nou die jongeman vond dat hij er nog aardig wat voor gaf, maar ik begon weer zo van "Tja, paard is een dure hobby, en ik moet er nog eentje kopen en ook nog een trailer, ben je ook al zoveel geld kwijt, nee ik weet niet of het kan hoor...."
Peter keek mij al wanhopig aan...
Dus toen hebben we van de lieve verkoper nog 500 gulden extra aangeboden gekregen voor de oude auto grijnz...
Het staat op papier, de koop van de opel omega gaat eigenlijk pas door als de financien van ons het aankunnen, moeten we nog ff uitzoeken.
We moesten toch een nieuwe auto, dus Peter is superblij dat hij een mooie indrukwekkende mocht uitzoeken haha.
Terwijl mijn mannetje van zichzelf al indruk maakt, maar dat ziet hij zelf helemaal niet zo...
Ben reuze benieuwd of alles doorgaat!