Loena schreef:Deze werd bij mij afgeraden door de verkoper in de winkel...... schijnt NIET volledig waterdicht te zijn (lekt bij de naden).... of dat in de praktijk waar is.... dat weet ik niet...
Zelf zweer ik bij de Rambo dekens! Ze zijn echt waterdicht, en de kwaliteit is super... daar doe je echt jaren mee!![]()
Ook de bucas regendeken is perfect, ik heb alleen de ongevoerde versie en een ouder model! Weet niet of ze nog steeds zo goed zijn.
Ik heb 2 Pagony Winterdekens gehad (verschillende Types) zouden allebei watericht moeten zijn, maar ze lieten alles door op de naden.. echt zonde, moest ik weer 0 grams regendekens erbij kopen... Dus ik zou ook absoluut geen Pagony kopen, ook om de pasvorm trouwens niet.
.... of dat in de praktijk waar is.... dat weet ik niet...
inderdaad, een ramp.... *off topic*
in en wordt elke keer na de winter gewassen. Ik breng ze naar de stomerij en hoe die het doen weet ik niet, maar ik meld erbij dat ie waterdicht is en ze voorzichtig moeten zijn. Hij komt altijd na 1 dag superschoon en waterdicht weer terug. Heb vroeger eerst een Harry's Horse geprobeerd, maar die lekken door als ze gaan rollen
.....Ook bij een megaplensbui lekken ze niet door. En ze ademen, dat is ook prettig voor het paard als ze een keer de gekke 5 minuten hebben en een beetje warm worden.