Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dus ik snel de kraan uitgedaan, kom weer bij de wei. Zie ik 1 van de jaarlingen die aan het proberen is om op d'r knieen in de plas water te gaan liggen. Alleen de ruimte om de waterbak heen is beton met een dun laagje zand, dus dat lag niet zo lekker. Heb haar toen maar even afgespoten met koud water, had zo het idee dat ze daar behoefte aan had

smurf schreef:dat heb ik van de week gedaan: ik had een flesje water in de vriezer gelegd en Morrie was erg benieuwd wat er in dat flesje zat, dus ik heb hetover z'n hoofd gegooidhij vond het best lekker
???
~~}> Citaat:10 minuten voordat er fris water uit de leiding komt

Princess schreef:jij gaat zelf toch ook niet bezweet in bed ligge?
sabineG schreef:Ik denk dat er nog iets belangrijks vergeten wordt. Wanneer je een paard met dit weer afspuit is dat erg lekker voor ze maar zet ze nooit nat in de wei.... De haren die nat zijn sluiten de huid helemaal af wat als gevolg gheeft dat het paard zijn warmte niet kwijt kan. Dus stijgt de lichaamstemepratuur. Dus of idd eerst na het afspuiten laten rollen in het zand zodat de haren weer open gaan staan of eerst op stal droogwrijven en laten drogen...