Citaat:
Op 2001-11-08 14:18, schreef paardje:
als ik klaar met met de middelbare, wilde ik ook graag de HBO deurne doen. na alle negatieve berichten die ik gelezen heb, wil ik ook graag wat weten over andee opleidingen. ik wil met/bij die opleiding graag:
-een stal kunnen beginnen
-HBO diploma halen
-paardrijden (ook bij de opleiding)
alle info is welkom! weten jullie ook sites van de opleiding, zet die er dan A.U.B. bij.
B.V.D.
Op deurne heb je de HBO opleiding paardensport, dit is eigenlijk een MBO/HBO opleiding, tenminste zo noemen ze dat omdat bij HBO bijna geen praktijk erbij komt en ja op deurne heb je toch wel de helft van de lessen praktijk, je rijd iets van 8 keer peer week.
Verder heb je in nederland nog heel veel opleiding paardenhouderij op HBO niveau, maar nu is dit allemaal zonder rijden....(geloof ik)
en ja je hoort hier op her forum veel negatieve dingen over deurne maar degenen die die opmerkingen maken zitten allemaal zelf niet op deurne dus die weten er niets van af!Ikzelf zit op deurne, en het valt echt reuze mee!Het is zo ontzettend leerzaam, er is geen enkele opleiding in nederland waar je zoveel van paarden kan leren!!en dat is echt waar!