wat zoeken jullie in je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:51

op het moment rij ik vooral buiten of dressuur,maar als wodan over een paar jaar oud genoeg is om hem te rijden dan wil ik dressuur een beetje springen en veel lange afstanden rijden voor de af wisseling. Als ik hem goed kan rijden zet ik hem ook voor de kar.Ik heb gehoord dat je je paard eerder voor de kar kan zetten dan erop rijden dus misschien eerst voor de kar. we zien het wel de tijd zal het leren. Haha!

Vasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:13

Ik rij recreatie vind ik wel leuk en mijn vader wil een aangespannen paardje, misschien ooit in de toekomst. Soms spring ik met mijn shetje, want dat vind ze leuk Pling

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:17

Ik heb sinds kort een heel leuk bijrijpaard, domenic, hij is een ex-draver en 15 jaar.. babat en frank rijden er ook wel eens op maar die rijden alleen buiten. Ik doe dressuur met hem maar niet op een hoog niveua want dat kan ie (nog) niet..! Ik rij ook vaak gewoon buiten in het bos....
Mijn andere verzorgpaardje, fleur, is pas 2,5 jaar en daar rij ik dus nog niet op.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:30

euhm wat ik in een paard zoek.

Ten eerste een springer Lachen
Dan moet ie ook nog wle betrouwbaar zijn en lief in omgang.
Ik houd ook wel van dressuur dus het moet eigenlijks dan ook neit zo'n paard zijn die met z'n kop in de lucht loopt.
Voor de rest houd ikz elf wel van stevige buitenritten (wat ik soms met party-girl ookw el es doe).

-Maaike-

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:43

hai, ik rijd dressuur, springen, en SGW.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 01:14

Ik rij recreatief, we dressuren, springen, maken buitenritten, doen wat oefeningen a la vrijheidsdressuur etc. Ik wil wel gaan starten met wedstrijden over een tijdje maar ik ben en blijf een recreatieve ruiter. Echt fanatiek wedstrijden rijden is niks voor mij. Ik heb dan ook een tinker omdat die zo heerlijk veelzijdig is.

Groetjes Alexandra