Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zonnebloem18 schreef:Toch zou ik kijken naar een paardje van 7 a 8 jaar.
zonnebloem18 schreef:En waarom persee een ijslander volgens mij zijn die niet zo groot en tegen de tijd dat je volledig aan die gewent bent moet je weer een nieuwe omdat je er te groot voor bent geworden.
Ik zou gaan voor een leuke D-E pony van een jaar of 7/8 zo duur zijn die niet.
dat gaat niet !! en ik wil dus ook egt niet !! dresuur doen het is gewoon een lkkr rij paard voor lande togten !! ijslanders kunnen 3 maanden stil staan (uiteraard met genoeg weide) dan kan je er zo weer op stappen en mee weg rijden ze zijn lief zorg zaam en rijden super duper lekkr !!
ben super trots dat ik hem mag probeeren

Citaat:Tulandro Geplaatst: 10-08-04 13:13 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik word helemaal para tijdens het lezen van dit topic, je kan toch wel op je taalgebruik/spelling/grammatica letten?Het is bijna niet te lezen!!
Misser schreef:Heel vervelend dat je dyslectisch bent. Maar sommige fouten in je tekst lijken mij toch echt meer te komen door te snel typen/breezertaal dan door dyslectie?
Zoals 'jah' 'jij' 'egt' 'nix' (breezer)
'jiju' 'ondber' nietr' (slordig typen)
Sorry als dit echt door je dyslectie komt, maar het heeft echt veel weg van een ander soort fouten.
) ga je in sommige vormen van dyslectie dat als gewoon zien en heb je niet door dat dat niet zo hoort, evatjuuh schreef:hier mijn vraag (over het al gemeen)
wat vind jij ?
kan een meisje van 15 voor een paard zorgen en zal je het haar aan raden ???(als ze een eigen paard wil)
als ze er zelf voor werkt of het van papie en mammie krijgt ??? vat vinden jullie ???
waarneer kan je het wel een waarneer niet (aanraden of niet??)
eva
Heel veel succes ermee
ze zijn zo lief en zo.. (andere ook maar ik val tog meer op ijcos) hihi en ik weet het maar ik koop niet een speciaal enduracce zadel enz... ijslander hoofdstel vind ik wel heel mooi maar ik heb nu dan weer tijd om voor die spullen de sparen