Aqua8horse schreef:
Natuurlijk alleen als het niet anders kan.
Voorwaarde ivoor een goed advies s wel dat ik zelf het paard gevoeld moet hebben en de ruiter moet hebben zien rijden met het paard.
Hoe denken jullie hierover?
Bij mij komt het hier over dat iedereen die je ooit een keer hebt zien rijden en het paard gevoeld heb, dat je passend advies kan geven. Lijkt me erg stug.
en verder, kan beter de betreffende ruiter met zo'n headset beter naar je toebellen. Zo hoeft hij niet te wachten op een smsje.
tja, je vroeg wat we ervan vonden en hoe we er over denken, dus mijn antwoord: ik vind het niks
Maar als mensen er baat bij hebben...
) want de problemen hadden wij zo goed als opgelost en na een les weer thuis waren die problemen terug. En ja mensen instructrice had WEL niveau (ZZ). Omdat de ruiter niet naast de deur woont belde ze mij op, ongerust. Toen heb ik haar gezegd waar ze op moet letten en wat ze doen moet. Via sms vertelde ze het resultaat. Daarop sms te ik terug met nog meer gedetailleerde aanvullingen. Miffie was daar toevallig in de buurt. OP MIJN VERZOEK is Miffie daar gaan kijken. Ik heb haar toen gezegd waar ze op moet letten. Het resultaat was weer beter. DUs het werkt wel, ook al kunnen jullie je er niets bij voorstellen.