incidenten op ponykamp 'de huifkar' in bakkeveen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:52

nope ik heb al gezocht...

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:09

haai,
ik ben ook bij de huifkar op ponykamp geweest, vond het niet gezellig. die vrouw van de leiding was wel erg lief hoor, maar die man Scheve mond .
en ja, wij hebben ook gerodeood op de shetlander...
die man snapt het gewoon niet helemaal.

ik was 11 toen ik er heen ging (6 jaar terug dus) en wist nog niet goed of ik het opzadelen wel goed gedaan had, dus vroeg ik het aan een meisje dat in de stand naast mij stond. werd de leiding vet kwaad op mij (dochter kwam ff snel een zweep halen en zag mij dat vragen), want dat moest ik aan hun vragen!!! maar die vrouw gaf les, johannes was bij de koeien (aan het melken ofzo) en die dochter reed op een pony die net iemand eraf had gegooid...
aan wie moest ik het dan vragen? verder hadden ze ook geen goede planning, ik verveelde me heel erg daar en dan doet die vent ook nog zo akelig de hele tijd. ik hing huilend aan de telefoon dat ik naar huis wou...

maar geen mishandelde kinderen meegemaakt hoor Bloos !!!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 12:17

Grietje schreef:
maar geen mishandelde kinderen meegemaakt hoor Bloos !!!

Gelukkig, alleen ook jammer dat jij een poedersuiker week hebt gehad Verdrietig

suusiejjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:50

oh..... nauw ik vind dat eecht sneu voor die schet. ik ben er nog nooit geweest ! ik ga er ook nooit heen als het dar zo raar is vaag man!! stro in gezicht vrijven echt stom! da doe je toch niej

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:43

Grietje schreef:
verder hadden ze ook geen goede planning, ik verveelde me heel erg daar en dan doet die vent ook nog zo akelig de hele tijd. ik hing huilend aan de telefoon dat ik naar huis wou...

Me 2 ...Ik hing ook jankend aan de tel van ik wil naar huis...Was toen 10...Maar bij ons waren er ook 3 meiden van 14/15 en die hebben trug gescholden...o.a mijn nicht...Toen was ie stil en deed ie tijdje normaal...Maar je hoort niet een ponykampleider uit te schelden...Het slaat helemaal nergens op...Ik hoop dat de dierenbescherming gaat kijken...Weet iemand of Hunter er nog staat? Ik hoop dat die dood is...

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 11:02

Bij mij is het gelukkig allemaal niet zo ver gekomen... Er zijn toch meer van dit soort reacties dan dat ik d8... ook al is het dan geen schoppen en slaan(gelukkig), toch schrik ik ervan hoeveel kinderen, net zoals ik een poedersuiker week hebben gehad.

Als ik de dierenbescherming bel kunnen ze dan zeggen of ze er zijn geweest en wat ze gedaan hebben???

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 11:55

verder niemand naar dit ponykamp geweest???

xBelinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:58

Hallo,
Ik ga dit jaar met een vriendin naar dit ponykamp, en mij lijkt het hartstikke leuk.
Ik heb veel informatie opgezocht over dit kamp en kwam verschillende topics tegen.

Ik wil niet zeggen dat ik de mensen niet geloof die dit hebben meegemaakt.
Maar ik denk niet dat de leiding van een kamp zoiets doet.
Ik heb ook topics van jaren later gelezen, en daar stond dat ze het wel leuk hadden gehad.

Ik heb ook meerdere dingen gelezen, over eieren kapot gooien op iemand zijn cap.
Kinderen met hun hoofd in de vla duwen, en in de sloot gooien.
Vieze caravans waar de kinderen in moeten slapen, dat is natuurlijk niet zo mooi.

Maar een van de ergste dingen dat ik heb gelezen is wel dat er een meisje in elkaar werd geslagen door de leiding.
Als dit waar is hoort de politie erbij te komen.

Een ponykamp hoort leuk te zijn, en als ik daar heen ga met mijn vriendin wil ik wel eens zien wat er allemaal gebeurd.
Sorry voor de mensen die dit hebben meegemaakt dat ik er zo op reageer.
Maar dit was mijn mening.

Met vriendelijke groet.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:00

Goeiedag wat een bejaard topic zeg!

ik TEM maar even............

Naborah

Re: incidenten op ponykamp 'de huifkar' in bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:06

Dan ga ik toch even in dit bejaarde topic zeggen, dat ik wel erg benieuwd ben naar de ervaring van xBelinda, dit jaar. Want na alle negatieve reacties van een poos geleden, mag ik hopen dat dit veranderd is...

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:11

Naborah ja ben ook wel benieuwed, hopelijk hebben ze de situatie veranderd

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:49

Op Bokt zijn alleen ervaringen uit de eerste hand toegestaan en bovendien is dit topic wel erg oud.
Hier dus een slotje.