Waar in ZH, omgeving R'dam buitenrijden?strand?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:05

tussen Delft en Schiedam is een heel leuk natuurgebiedje... van daaruit kan je heel fijn rijden... Lachen Het is tegenover Stal Middendelfland... Johnvt of Binar kan je er alles over vertellen... die weten daar ook de weg... (ik ben er al eens verdwaald... Schijnheilig )

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:11

Eleonoor schreef:
Maar, Pablo en ik zien voor het eerst de Oostvoornse strand a.s. zondag.... ben benieuwd..

Ohh, hoe ga je dat dan doen met die vergunning???

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:20

Ik ben ook al vaker op Oostvoorne geweest. Ik heb nog nooit gehoord van een vergunning en ook nog nooit iemand gezien die erom vroeg ?? Verward
Je kan bij Rotterdam ook gewoon naar het slufter-strand rijden, je kan daar prima parkeren (als je 's -avonds gaat of met "geen-strand" weer) en er is een op/afgang voor politiepaarden. Lekker dichtbij !
In de Bernisse (spijkenisse) schijn je ook lekker te kunnen rijden (met zelfs iets van een meertje dacht ik), het is een natuurgebied. Als je contact opneemt met Hippisch Centrum Simonshaven kunnen zij je ook vast vertellen waar je kan parkeren.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:21

waar is het Slufterstrand precies?

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:25

SmithsGirl schreef:
waar is het Slufterstrand precies?

Maasvlakte

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:42

Als je richting de maasvlakte rijdt, zie je vanzelf bordjes met Slufterstrand erop. Op een gegeven moment kom je op een kleine rotonde waar je een rare bocht maakt (staat aangegeven), en dan ben je er eigenlijk al. Weg uitrijden, en dan kom je op een lange weg langs de duinen met links en rechts parkeerplaatsen. Op de hoogte van ongeveer de patatkraam is een afgang naar het strand (er staat een houten hek voor, maar je kan er om heen, doen de politiepaarden ook altijd heb ik me laten vertellen).

yolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:42

Oostvoorne is echt leuk en lekker makkelijk op het autostrand zelf parkeren. Leuke ruiterpaden in de buurt en echt haast geen dazen. Vanuit rotterdam is het niet eens zo ver. Ik rijd er dagelijks en mijn wedstrijden rijd ik vaak in Rotterdam en das maximaal een half uur.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 14:06

Maar, iemand ervaringen dan met rijden op de maasvlakte?

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:15

Ik ben er in mei voor het laatst geweest en toen was het er erg rustig. Het is ook niet echt een strand waar veel mensen naar toe gaan om te liggen bakken denk ik. Het voordeel vind ik dat de zee er erg rustig is, omdat het niet echt open water is net als de noordzee. Minder golven dus de paarden durven er beter in ...(ik lag bijna met paard en al erin Haha! ).

Gravin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:27

Eleonoor schreef:
Maar, iemand ervaringen dan met rijden op de maasvlakte?

Ja hoor, houd je alleen wel in de gaten dat het op het autostrand waarschijnljk helemaal vol zit als het een beetje weer is.
Of ga je ergens anders op de maasvlakte?

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:52

ik ga ook altijd naar de slufter