Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Horka heeft ook hele simpele broeken en die blijven een stuk beter! Wil je echt aan de bandplooi, steekzakken etc., dan zijn ze wel iets duurder, maar nog steeds goed betaalbaar. Idem voor Eurostar.
*blij*
.Margreet schreef:Ik vind de kwaliteit van de broeken van Mondoni, Global en Harry's Horse zwaar tegenvallen, dat zijn bij mij echt 1-seizoensbroeken. Maar goed, voor die prijs kun je nog eens een nieuwe kopen...
Equi Theme is hetzelfde als Mondoni, dat staat er tenminste bij die van mij wel in.
Horka heeft ook hele simpele broeken en die blijven een stuk beter! Wil je echt aan de bandplooi, steekzakken etc., dan zijn ze wel iets duurder, maar nog steeds goed betaalbaar. Idem voor Eurostar.
die zitten super bij mij. Die harry's horse zijn indertdaad voor de leuk erbij maar geen geweldige kwaliteit. Global is een regelrecht drama
, na een paar weken sprongen de slijtplekken er al in
.
maar ze gaan bij mij eindeloos mee en zitten vreselijk lekker, de oudste is nu een jaar of 5, mankeert niks aan. Ieder jaar een broek van €60 is ook 300 in 5 jaar, daar heb je alweer bijna 2 Pikeurs voor.Margreet schreef:Ik draag zelf niet meer anders dan Pikeur. Kost even flink watmaar ze gaan bij mij eindeloos mee en zitten vreselijk lekker, de oudste is nu een jaar of 5, mankeert niks aan. Ieder jaar een broek van €60 is ook 300 in 5 jaar, daar heb je alweer bijna 2 Pikeurs voor.
Maar ik kan het me wel voorstellen hoor dat je zo'n bedrag niet eventjes in een keer ophoest en voor iets simpelers gaat, het blijft een smak geld. En over smaak valt niet te twisten natuurlijk en het model moet je ook maar net lekker zitten.
. JIj kiest de broke niet, de broek kiest jóu
niet een beetje maar heel erg...
AnoeskaB schreef:Mondoni Sahara: € 45,- Die andere Mondoni heeft een kunstleren zitvlak, deze niet. Ze zijn vrij lang en zitten goed

Ineke2 schreef:Ik koop geen mondoni's meer...1x wassen en de kniestukken + kont pluizen alniet een beetje maar heel erg...
Ik heb o.a. 2 horka's en die zijn al 6 en 5 jaar oud. Nog steeds geweldig. Op die van 6 jaar zie je slijtageplekken, maar die van 5 jaar oud nog niet. (zijn vaak gebruikt en gewassen, zeker 2 á 3 per week)
Nu heb ik ook 2 cavallo's en die zijn ook erg goed. Mijn euro star heb ik weggeven die was te kort voor mij.
Ik heb ook nog een pikeur, maar weet nog niet hoe die is, die ligt in de kast nog nieuw te wezen
niet een beetje maar heel erg...
)
en egt niet duur (jah natuurlijk ook wel dure dingen maar ik vind 30 voor een rij broek niet veel )SinelliB schreef:Er zijn ieder jaar weer van die zomerrijbroeken van Harry's Horse met grappige ruitjes enz. gewoon van katoen maar het is een rijbroek...25 euro was die van mij.
Slijten erg snel terwijl ze toch wel een 60 Euro kosten.
Channie23 schreef:Equi Theme zijn ook goede broeken. Je kunt ze al voor 68 Euro kopen. Met bandplooi en steekzakken in alle kleuren.
Voor de mensen die in de omgeving Assen, Groningen, Veendam wonen: Breng eens een bezoekje aan Horse Planet in Eexterveen. Daar vind je leuke spullen voor weinig geld.