Goedkope paardrijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:58

Ik vind de kwaliteit van de broeken van Mondoni, Global en Harry's Horse zwaar tegenvallen, dat zijn bij mij echt 1-seizoensbroeken. Maar goed, voor die prijs kun je nog eens een nieuwe kopen...
Equi Theme is hetzelfde als Mondoni, dat staat er tenminste bij die van mij wel in.

Horka heeft ook hele simpele broeken en die blijven een stuk beter! Wil je echt aan de bandplooi, steekzakken etc., dan zijn ze wel iets duurder, maar nog steeds goed betaalbaar. Idem voor Eurostar.

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 19:06

Margreet schreef:
Horka heeft ook hele simpele broeken en die blijven een stuk beter! Wil je echt aan de bandplooi, steekzakken etc., dan zijn ze wel iets duurder, maar nog steeds goed betaalbaar. Idem voor Eurostar.

Ha! Dus ik heb nog best wat aardigs gekocht met mijn Horka.... Lachen *blij*
Hij doet me echt zo aan vroeger denken, met zo'n klein ribje erin. Enneh bandplooi en steekzakken hoeft voor mij toch niet zo .

En ik ben het wel eens Margreet, voor zo'n prijs kun je nog eens een nieuwe kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:10

Margreet schreef:
Ik vind de kwaliteit van de broeken van Mondoni, Global en Harry's Horse zwaar tegenvallen, dat zijn bij mij echt 1-seizoensbroeken. Maar goed, voor die prijs kun je nog eens een nieuwe kopen...
Equi Theme is hetzelfde als Mondoni, dat staat er tenminste bij die van mij wel in.

Ik zweer bij de eurostar broeken die zitten super bij mij. Die harry's horse zijn indertdaad voor de leuk erbij maar geen geweldige kwaliteit. Global is een regelrecht drama , na een paar weken sprongen de slijtplekken er al in Scheve mond .

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:25

Ik draag zelf niet meer anders dan Pikeur. Kost even flink wat Geld, geld! maar ze gaan bij mij eindeloos mee en zitten vreselijk lekker, de oudste is nu een jaar of 5, mankeert niks aan. Ieder jaar een broek van €60 is ook 300 in 5 jaar, daar heb je alweer bijna 2 Pikeurs voor.
Maar ik kan het me wel voorstellen hoor dat je zo'n bedrag niet eventjes in een keer ophoest en voor iets simpelers gaat, het blijft een smak geld. En over smaak valt niet te twisten natuurlijk en het model moet je ook maar net lekker zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:30

Margreet schreef:
Ik draag zelf niet meer anders dan Pikeur. Kost even flink wat Geld, geld! maar ze gaan bij mij eindeloos mee en zitten vreselijk lekker, de oudste is nu een jaar of 5, mankeert niks aan. Ieder jaar een broek van €60 is ook 300 in 5 jaar, daar heb je alweer bijna 2 Pikeurs voor.
Maar ik kan het me wel voorstellen hoor dat je zo'n bedrag niet eventjes in een keer ophoest en voor iets simpelers gaat, het blijft een smak geld. En over smaak valt niet te twisten natuurlijk en het model moet je ook maar net lekker zitten.

Pikeurs zitten jammergenoeg niet mooi bij mij, vind het wel erg mooie en voilgens mij ook goeie broeken, maar ja, inderdaad, het model moet je passen zoals margreet zegt . JIj kiest de broke niet, de broek kiest jóu Tong uitsteken Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:34

Ik koop geen mondoni's meer...1x wassen en de kniestukken + kont pluizen al Scheve mond niet een beetje maar heel erg...

Ik heb o.a. 2 horka's en die zijn al 6 en 5 jaar oud. Nog steeds geweldig. Op die van 6 jaar zie je slijtageplekken, maar die van 5 jaar oud nog niet. (zijn vaak gebruikt en gewassen, zeker 2 á 3 per week)

Nu heb ik ook 2 cavallo's en die zijn ook erg goed. Mijn euro star heb ik weggeven die was te kort voor mij.

Ik heb ook nog een pikeur, maar weet nog niet hoe die is, die ligt in de kast nog nieuw te wezen Haha!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:43

AnoeskaB schreef:
Mondoni Sahara: € 45,- Die andere Mondoni heeft een kunstleren zitvlak, deze niet. Ze zijn vrij lang en zitten goed Haha!

ik heb deze ook maar ik had nog meer geluk, ik heb maat 170 dus ik was 38 euries kwijt Lachen

Vind het niet zo'n goede kwaliteit, heb met de vorige een jaartje gedaan, toen begonnen de naden los te zitten en gaten in de kruis. Mijn zus heeft ze ook gehad en daar begonnen bij de eerste de naden al heeel snel los te zitten, toen kreeg ze een nieuwe.
Maar ik vind die broeken zo verdomd lekker zitten en de rest is al veel te duur voor mijn portomonnee (ben nog maar 14 en werkloos)

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:53

als jullie 50 euro goedkoop vinden?Wat geven jullie dan wel niet uit aan rijbroeken. Ik heb rijbroeken van 50 euro ofzoiets en daar doe ik al 3 jaar mee, nix mis mee. 150 euro voor een paardrijbroek vind ik echt zwaar overdreven. Zulke dure broeken draag ik gewoon 'in het dagelijks leven'nog niet eens.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:44

Ineke2 schreef:
Ik koop geen mondoni's meer...1x wassen en de kniestukken + kont pluizen al Scheve mond niet een beetje maar heel erg...

Ik heb o.a. 2 horka's en die zijn al 6 en 5 jaar oud. Nog steeds geweldig. Op die van 6 jaar zie je slijtageplekken, maar die van 5 jaar oud nog niet. (zijn vaak gebruikt en gewassen, zeker 2 á 3 per week)

Nu heb ik ook 2 cavallo's en die zijn ook erg goed. Mijn euro star heb ik weggeven die was te kort voor mij.

Ik heb ook nog een pikeur, maar weet nog niet hoe die is, die ligt in de kast nog nieuw te wezen Haha!

Ik droeg altijd alleen Eurostar.
Ik vind het model van Horka vreselijk, ik hou niet van broeken die zo hoog aansluiten, daar krijg ik buikpijn van.
Maargoed, Eurostar schijnt zijn broeken nu anders te produceren, met als gevolg dat de broeken ineens van rukkwaliteit zijn.
Ik heb nu 2 Mondoni's, ik dacht ook, broekje voor erbij, maar ze blijven bij mij dus wel goed.
Daarbij, al zouden ze na een jaar uit elkaar vallen, wat verwacht je nou voor die prijs?
Een broek van 50 euro gooi ik na een jaar zonder pijn in mijn hart weg.
Eurostar daarentegen neem ik het wel kwalijk.
Daar betaal je voor de kwaliteit, en als die ineens flink tegenvalt baal ik flink.
Maargoed, Mondoni bevalt mij dus erg goed.
De broeken blijven goed, ook bij intensief gebruik, en ze zijn spotgoedkoop.

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:21

[quote="Ineke2"]Ik koop geen mondoni's meer...1x wassen en de kniestukken + kont pluizen al Scheve mond niet een beetje maar heel erg...

ik heb 4 paar mondoni rijbroeken en ik vind ze heerlijk
ja tuurlijk zijn pikeurs en cavello rijbroeken beter maar daar betaal je wel naar die zijn ook fijn .
maar voor mij zijn die mondoni's ook goed
ik heb er nog nooit problemen mee gehad
ik heb altijd die met bandplooi
en gewoon op 40 graden wassen en in de droger wel binnenstebuiten gaat gewoon goed
en ik ben 1.82 maar ze passen best ja iets langer is beter maar het gaat wel ook met gewonen sokken
dus gewoon kopen ze zijn er al vanaf 40 euro dacht ik en volgens mij hebben ze vaak aanbiedingen op die broeken bij divoza

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:23

Op het moment is de Mondoni Africa 49,95 bij Divoza, ipv 69,95.
Doe jij je rijbroeken in de droger???

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:24

vannie schreef:

ik heb 4 paar mondoni rijbroeken en ik vind ze heerlijk

zo hee 8 rijbroeken :p

ik heb ook twee mondoni's,één met kont en een normale, moest eerst echt aan die met kont wennen, maar ben er nu verslaafd aan..

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:31

vannie schreef:
en gewoon op 40 graden wassen en in de droger wel binnenstebuiten gaat gewoon goed

mag ik even vragen waarom je ze binnestebuiten doet Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 08:40

SinelliB schreef:
Er zijn ieder jaar weer van die zomerrijbroeken van Harry's Horse met grappige ruitjes enz. gewoon van katoen maar het is een rijbroek...25 euro was die van mij.

Ik heb ook een HH. Die was iets in de 40 gulden een paar jaar geleden. Zit lekker en ziet er nog steeds perfect uit. Lachen

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:08

Die van Divoza, met lederen zit, Mondoni heet die geloof ik. Die kost niet zo heel duur...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:26

49,95 nu, is de maandaanbieding van augustus.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:41

Net als Margreet zweer ik bij Pikeur. Als je ze in de aanbieding koopt en niet het nieuwste kleurtje wilt dan valt de prijs best mee en ze gaan ontzettend lang mee. Ik heb de broek dagelijks aan en dan doe ik er zeker een jaar of 4 mee. De pasvorm is goed, ze zijn niet zweterig, drogen snel (s avonds wassen, ophangen en de volgende ochtend gewoon weer aan). Ik heb tijdens mijn zwangerschap wel een aantal goedkopere broeken gekocht met stretch maar die zitten verschrikkelijk. Zweterig, jak. Mijn witte wedstrijdbroek is een anky broek. Deze was wel wat duurder maar zit ook erg goed.

evatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:51

hey

in amsterdam (naast mediamarkt en woon wal of zo (bij het stadium))
is er een sport zaak en dat is van huis merk er is voor alle sporten iets te koop ook fietsen fitnis zwemmen ens ens enzz... en ook paard rijden de winkel heet decatlon (schrijf het anders maar weet niet hoe dechatlon of zo Verward )

mijn friendin kocht er een voor 30 euro !! Haha!

en een poetskis en brokjes en zadels en chaps en dekjes en dekens, halsters hoofdstels en rijbroeken laarsen rijschoenen jassen zwepen pees beschermers .... egt heel veel .....

als je er komd lijkt het maareen klein stukje maar eigelijk is het best wel veel Haha! en egt niet duur (jah natuurlijk ook wel dure dingen maar ik vind 30 voor een rij broek niet veel )

hahaha voor de volgende keer mis ???

groetjes eva

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:59

SinelliB schreef:
Er zijn ieder jaar weer van die zomerrijbroeken van Harry's Horse met grappige ruitjes enz. gewoon van katoen maar het is een rijbroek...25 euro was die van mij.

Ik heb ook een paar van die rijbroeken, maar ben er niet echt over te spreken. Slijten erg snel terwijl ze toch wel een 60 Euro kosten.
Dan liever een beetje meer en een beter kwaliteit.

Zitten ze na een tijdje ook zo wijd?Bij mij wel, ziet er niet meer uit.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:02

Equi Theme zijn ook goede broeken. Je kunt ze al voor 68 Euro kopen. Met bandplooi en steekzakken in alle kleuren.
Voor de mensen die in de omgeving Assen, Groningen, Veendam wonen: Breng eens een bezoekje aan Horse Planet in Eexterveen. Daar vind je leuke spullen voor weinig geld.Haha!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:30

En als je echt voor goedkoop gaat, bij sommige Hans Textiels, o.a. die Zaandam, hebben ze een kleine sportafdeling, met jawel hoor, Harry's Horse broeken, het standaard model niet veel keus, blauw, zwart en beige, maar voor weinig geld. Per toeval ondekt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:33

Channie23 schreef:
Equi Theme zijn ook goede broeken. Je kunt ze al voor 68 Euro kopen. Met bandplooi en steekzakken in alle kleuren.
Voor de mensen die in de omgeving Assen, Groningen, Veendam wonen: Breng eens een bezoekje aan Horse Planet in Eexterveen. Daar vind je leuke spullen voor weinig geld.Haha!

Bedankt voor de tip, zal er eens gaan kijken.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:30

Ik heb vanochtend de Mondoni Africa gekregen.
Zit lekker, staat goed, is lang genoeg, dus ik ben tevreden.
Vond het alleen wel vreemd dat er geen aparte kniestukken op zitten.
Ik hoop dat hij daar niet te snel gaat slijten.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:38

Ik ben ook van plan die mondoni te kopen, die maandaanbieding van Divoza.
Ik moet een witte broek hebben en dat is maar voor even ( voor stage ), dus de kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:07

Dan is dit toch een mooi koopje lijkt mij.