Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chade schreef:enig idee wat een prive les kost?Nee ik reed toen nog een dag erbij omdat ik moest inhalen omdat ik op vakantie ben geweest. Dus die twee dagen deed ze het en de rest van de dagen ook omdat toen de eigenaresse reed. Wat bedoel je met deze zin: "6.50 euro vind ik meer onkostenvergoeding dan betalen voor een les..??

Saskia9 schreef:sorry dat ik het zeg hoor..
50 euro in de maand???
voor 4 keer rijden in die hele maand??
en nog op les gaan?
vind het veel gled hoor,
als jij niet op les wil en paardrijden voor de lol doet,hoef je echt geen les te nemen,
wil de eigenaresse dat wel moet zij het meet betalen..
naar mijn idee betaal je al verrektes veel...

Ik wou het veranderen gisterenavond maar ik was al te laat. Ik doe ook 1 x per week rijden op de Haf van mijn achterbuurvrouw. Die rijd ik op vrijdag en de pony rijd ik op maandag. Dus 25 euro voopr de pony en 25 euro voor de Haflinger per maand. Snappen jullie het? Sorry voor mijn late reactie...
redina schreef:Je rijdt maar 1 x in de week en als je tevreden was met hoe je bezig was en je had er plezier in dan zou ik gewoon zo lekker door gaan.
Laat je niet door iemand anders onzeker maken.
[...]
Paarden horen ook nog gewoon lol te hebben en als hij niet nageefelijk loopt maar het wel naar zijn zin heeft die ene dag bij jou zou ik het gewoon zo laten!

Als ze je echt had willen helpen, zou ze het zó wel doen, gewoon een keertje helpen. Maar ze probeert volgens mij geld aan je te verdienen en dat vind ik op z'n zachtst gezegd niet zo netjes 

Tempus schreef:Ik vind dat die vrouw wel erg bazig was. Zo van ik vind dat je les zou moete nemen. Laat je zelf toch vinden. Wat moet zij zich moeien? De eigenaresse zal zelfs wel kunnen zeggen dat ze vind dat je lessen moet nemen, niet? Ik zou pas gaan lessen als de eigenaresse dat zelf zegt!

newie schreef:hoi, mag ik weten wie jou les wil gaan geven?
vertel me aub dat dat niet charis is?
meisje doe het niet.
ik ken dat andere meisje die op daisy rijd, en dat is inderdaad zaag zaag.
dit is een van de redenen dat ik daar niet meer op stal kom.
charis had tijdens een wedstrijd op haar protocol ook niet zagen staan..
marije is wel wat duur maar is dan ook een hele goeie instructrice, ik heb ook een lange tijd prive les van haar genomen.
kun je eventueel niet 1 keer in de maand priveles nemen?
er komt daar nog iemand op stal die les geeft, weet even haar naam niet maar ze jureerde de wedstrijd. zij is ook wel aardig, weet niet of ze diploma's heeft maar heb haar een keer bezig gezien..
heel veel succes in elk geval, maar gooi please niet een ander bit erin, dat is niet nodig bij daisy.. het heeft totaal geen nut..
mocht het nou niet goed komen, ga dan lekker mob een dag extra doen als dat kan, die heeft een eigenaresse die er veel meer verstand van heeft.
( p.s ik hoop dat je niet op stal gaat vertellen wat ik zojuist heb gezegt.)
Je weet hoe dat andere meisje met Daisy rijd dus ik denk dat je mijn standpunt wel kunt begrijpen. Ik hoop binnenkort met Jolan erover praten wat zij er van vind want zij weet hier nog niks van af. Maar ik was gewoon erg nieuwsgierig hoe anderen mensen erover dachten. Maar jij raad het dus af?? Toch bedankt dat je de moeite heb gedaan om mijn verhaal te lezen. 

Anke"]
Jeetje...als je die pony maar 1x per week rijdt.....voor 50,- mogen ze je wel minstens 1 les per maand kado doen!
[/quote]
Helaas ik heb het al neergezet maar hier is sprake van een misverstand je hebt er waarschijnlijk overheen gelezen, want de pony doe ik voor 25 euro per maand en de Haflinger ook
[quote="Daphne18 schreef:Bovendien zou ik er eens heel goed over nadenken of het wel opschiet om een pony voor 1 dag in de week te leasen... En dan voor zo'n raar bedrag :s Nee, ik krijg echt een beetje een naar gevoel bij dit hele verhaal...
hoe je geen lessen meer te nemen..enne... als die losse lesje duurder zijn... kan je idd beter op een manege gaan rijden 
Alane schreef:enig idee wat een prive les kost?
maar welk antwoord verwacht je nu?
dat je perfect rijdt en niemand je nog iets kan leren?
7 jaar manegeles? (en dit zonder minderwaardig te doen over manegelessen)
dat is normaliter 1 les per week: 7 X 52 = 364 lesuren....(uitgaande van het maximum) heb je gelijk, sorry dan los je het op met een ander bit en geen les...lukt het dan nog niet dan probeer 1 van de hulpteugels... (dit was even "zomaar" antwoord)
Ik verwacht helemaal geen antwoorden van iemand! Ik vraag tips en ik vraag om raad. En ik heb helemaal niet gezegd dat niemand me nog wat kan leren. Maar nou snap ik nog niet die laatste zin niet van je. Die met die onkostenvergoeding. Waarom vind je het meer een onkostenvergoeding??