Maar ik heb 'm wel een schop teruggegeven. En 1 keer tijdens een buitenrit, kreeg ik een schop van een paard wat voor me reed. Sindsdien ben ik panisch voor paarden die schuinvoor me rijden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik heb 'm wel een schop teruggegeven.
) bleek ze last te hebben van haar eierstokken, vandaar het gedrag.
en kreeg een gigantische klap in mijn gezicht terug. Nu nog een mooi litteken van
. Mijn hele wang lag open, je kon zo mijn mondholte binnen kijken en ik was knock- out. Mooi twee dagen in het ziekenhuis gelegen.
, maar 1x was wel heel erg; Ik was Tinker aan het laten grazen op een stukje gras bij de manege, naast de manege zijn tennisbanen dan daar waren ze de geluidsinstalatie aan het testen en dat vond meneer dus eng. de eerste keer dat hij wegschoot hield ik hem nog maar de tweede keer rende hij bokkend weg en heeft mij een aantal keer geraakt, gekneusde schouder, helemaal onder de schrammen en blauwe plekken, vingers lagen helemaal open van het touw en een half hoefvormige blauwe plek op mijn bovenbeen. Heel vaag zie je nog een litteke van een wond waar zijn hoef over mijn onderarm heeft geschraapt.
. Bij de huisartsenpost aangekomen drukte de dokter heel hard op mijn voet, waardoor ik het uitschreeuwde van de pijn en zei hij doodleuk: 'oke, het is niet gebroken'.
. 

(En cindy was n paar dagen ervoor getrapt door een vreugdebok van een andere pony!)