Op stal is het redelijk koel.
Hij staat nu 's nachts buiten.
Als ik wil rijden rij ik 's avonds.
gelukkig heb ikzelf niet zo'n last van de warmte, dat leer je wel als je in een kas werkt

En Kawa eigenlijk ook niet.
Heb wel eens midden op de dag les met hem gehad, maar merkte geen verschil in hem, alleen dan dat hij meer zweete en ik ook
. Na 8 uur is het wel koel hoor, maar wij hebben zo erge last van blinde vliegen en wespen. Niet leuk meer. Geloof dat ik wel een bus anti-vlieg per dag kwijt ben om Mac een beetje te verlossen van die klote beesten. Op stal kan hij nu ook niet staan, veelste warm. Zelf heb ik er ook veel last van. Word bijna lekgeprikt. Nee hoor, Mac mag gewoon lekker niks doen en heerlijk genieten van z'n gras en van zijn verse koele water
! Ik heb ook vakantie, dus waarom mijn paard dan niet?!
Het is echt heerlijk hoor dat het zulk mooi weer is. Ik bedoel maar.... je hoeft er niet eens voor naar Spanje te reizen! Dus het is ook zeker geen geklaag van mij, maar ik heb gewoon echt de pijp uit na zo'n warme dag op kantoor. Ik vecht al minstens 4 x tegen de slaap want ik word er zo loom van
. Dus het punt is eigenlijk dat ik gewoon geen zin heb om nog extra actief te doen! Daar komt dan nog bij het idee dat het voor zo'n paard ook extra belastend is. Nou weet ik ook wel, dat dat misschien allemaal best overdreven is, maar ik wil graag dat hij blij
, is het buiten eigenlijk helemaal niet lekker ontspannen.
Met dit mooie weer moet je de kans nemen om lekker buiten te kunnen soppen en smeren met shampoo en water
Overdag staan ze in de bak, met de mogelijkheid om in de stal te vluchten voor eventuele dazen. Het is klote maar mijn paarden komen elke dag in de wei, minstens een uur of 8-10 behalve in het dazen seizoen.........van mij mag het winter worden
Wij hebben geen last van de warmte, en aangezien ik s'middags vanaf 17.00 uur moet werken, rijden we gewoon op het heetste van de dag. Geen probleem, lekker samen douchen, en m'n paard (donker bruin) daarna op stal houden tegen de zon en de dazen.