Gail schreef:Als je geen geld hebt om het welzijn van je paard te garanderen moet je misschien eens nadenken hoe realistisch het is dat je een paard hebt.
En inderdaad kan je m altijd ergens anders stallen waar ze paarden hebben. En een paard kan nog steeds niet praten dus hoe goed je je paard ook kent, als je denkt dat hij helemaal niet te lijden heeft onder het feit dattie alleen staat, zeg ik dat je het mis hebt. Dream on dus.
Ik heb wel geld om mijn paard te onderhouden. Maar als ik er een 2e bij moet kopen moet ik alles opgeven, en als ik er 2 heb? dan? Dan kan ik ze geen van beiden rijden, omdat ik zo druk ben verzorging, uitmesten e.d. Dan heeft mijn paardje het nu nog beter hoor. Ze krijgt aandacht genoeg, en ze is niet eenzaam, ze heeft het gezellig
. En hjet lijkt me niet dat jij kunt oordelen over het welzijn van mijn paardje,. Er werd een vraag gesteld, ik geef mijn mening erover, en dan zit ik er niet op wachten dat iemand tegen mij gaat zeggen, dat de welzijn van mijn paardje niet goed is..
Als ze echt ongelukkig zou zijn, dan zou ik echt niet steeds horen dat ze zo lief is, een leuk gedrag heeft, en er goed uitziet..
En ergens anders stallen? Hiojk staat nu hier aan de overkant van de weg, daarom krijgt ze zoveel aandacht, ik kan wel verhuizen, maar wie betaald er dan de 300 euro die ik betaal voor de stalling..Waar ik nu maar een heel klein deel van betaal. Denk niet dat je zo snel moet oordelen..
Laatst bijgewerkt door Amanda_T op 02-08-04 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt