Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nou nu kan hij er niet meer op terug komen
hihi.... Maar het gaat dus eigenlijk best goed!

Onze sociale contacten hebben ook allemaal met paarden te maken, en ik heb leuke collega's dus ik heb niet echt het idee dat ik iets mis. Sterker nog, ik zou niet anders willen
En daarbij: het is idd iets waar je heel bewust voor kiest zo'n paard. Het lijkt me lastiger als je alles hebt/wilt: EN je paard, EN fulltime werk, EN huishouden EN buitenpaardse partner en dan ook nog eens een druk sociaal leven waarbij je alles ook nog eens perfect wilt doen...
Kliko schreef:Het is te doen maar het is wel heftig... Maar ja, als je een paard koopt moet je er voor zorgen. Dus zorgen dat hij er iedere dag uit komt, hoe dan ook. Daar máák je gewoon tijd voor!
Als ik thuiskom ga ik meestal nog even achter bokt of tv kijken en rond middernacht naar bed om vervolgens om 7.30 uur weer op te staan.
Ben wel vrijgezel trouwens dus dat maakt het wel wat makkelijker maarja de huishouding moet ik ook wel weer alleen doen. Cassidy schreef:Nog wel ja....als je eenmaal gaat rijden moet voor een paard toch zeker anderhalf uur tot tweeeneenhalf uur uittrekken..![]()
Ik kan ook heel goed plannen, maar dan hoeft er maar een wat langere file te staan op weg van werk naar huis en de boel loopt in de soep.
Want naast de 40 uur die ik werk heb ik ook nog een reistijd van zeker 15 uur in de week, en moet ik toch echt aan mijn 8 uur slaap per nacht komen omdat ik het anders niet trek.
nee zeg maar niets.. ik zal het evenuitleggen
, denk je dat ik daar niet over na gedacht had ofzo? Weet echt wel waar ik aan begin, maar nu ben ik er niet zoveel tijd mee kwijt dat wilde ik ermee zeggen.
Overigens deed hij nog niks met paarden toen ik nog "maar" 1 paardje had, en ging dat ook prima. We werkten toen ook allebei fulltime, en hij had 's avonds z'n eigen hobbys: badminton, skeeleren, lopen etc dus hij heeft mij gelukkig niet nodig om zich te vermaken.
Gelukkig kunnen wij allebei goed wat stof zien liggen.Cassidy schreef:En internet op het werk, zodat je wel nog bij kunt bokken
Sonja schreef:Verder zijn wij heel straight geworden omtrent onze vrije tijd: de afweging WILLEN wij dit doen of MOETEN wij dit doen wordt nu bijna automatisch gemaakt, en als iets doorslaat naar MOETEN in plaats van WILLEN dan doen we het eigenlijk standaard niet.
)
).