Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pony25 schreef:Ja maar er zit niet voor niets nog een stuk "dekje" aanvast en het is anders geprepareerd zodat het wasbaar wordtnormale vacht kan je niet wassen
NOOIT WATER GEBRUIKEN
gewoon strijkbout erop
anders kook je het leer 
pony25 schreef:45 euro bij de ikea
voor dat geld zou ik niet zelf gaan lopen frunniken. Als je een onderlegger koopt, dan is die al in de vorm van de rug van je paard, voorzien van een katoenen rug en zadelbevestigingsbandjes... straks verknip je die van de ikea en ben je nog verder van huis
Oja die van de ikea zijn langhariger en niet zo dicht van structuur als de kant en klare. YellyBelly schreef:Starbreeze, heb jij er zo een van 14 euro? Bevallen die? Bedankt voor de tips allemaal!!
voor 14 euro méér dan die van de ikea (dus 59
) heb je een echte 
Want met alleen die vacht (die imo niet de juiste kwaliteit heeft, ben je er dus nog niet qua kosten. Starbreeze schreef::)) voor 14 euro méér dan die van de ikea (dus 59) heb je een echte
Ik bedoelde dat ik voor dat kleine verschil niet zelf zou gaanlopen frunnikenWant met alleen die vacht (die imo niet de juiste kwaliteit heeft, ben je er dus nog niet qua kosten.
pony25 schreef:tja moet je daar wel in de buurt wonen bij Ruurlo anders ben je het geld aan benzine al kwijt
Maar misschien misschien verkopen ze die vachten ook wel bij andere winkels
Die van Ikea zijn natuurlijk bedoelt om decoratief te zijn. Dus moeten ze er mooi uit zien. Voor ons doeleinde hoeven ze er niet heel mooi uit te zien als de kwaliteit maar goed genoeg is. Dus kan ik me voorstellen dat ze op meer plaatsen goedkoper te krijgen zijn?