Tulandro schreef:Ik vind dit topic nergens op slaan, want een paard beoordeel je niet zo!! Je moet weten hoe zijn bouw is, hoe hij beweegt enz... Hoe kunnen we zo een prijs bepalen?Ik vind het maar vreemd.
we gaan dus hier vanuit :
Citaat:
Ik zou niet meer dan 2000 euro bieden. Want, ik heb het paard nog niet gezien, je kan een volledig beleerd paard ( L1 dressuur) al kopen voor ongeveer hetzelfde bedrag en vermits deze dat nog niet is. Maar je ziet maar, het is jouw geld en tijd die je erin steekt.
tis uiteindelijk wat de gek er voor geeft
dat het geen rechtstreekse marco polo is, zijn we het allemaal over eens..
dus wat heb je dalijk aan een paard , met misschien wel geen papier, wat niet kan lopen,slecht op de benen is.. misschien ook wel niet kan springen, maar ohh wat heeft ie een prachtige kleur 
als ie echt zo goed was geweest, was ie uiteraard allang weggeweest of op zijn minst op concours gestart ( alhoewel sommige mensen nog steeds niet weten wat ze in huis hebben, al zijn deze er maar verdomd weinig )
dus wij redeneren hier in dit topic , uitgaande van wat we betalen voor een paard dat meer kent, goed gebouwt is en ook evt rontchenologisch helemaal goed is
de handel is niet zo vet
als je goed zoekt, en geduldig bent, heb je voor 2000 al een ontzettend leuk paard !
die al wat kan !
deze kent niets !
en de bloedlijn is erg vaag....
dus 2000 is IMO de uiterste grens !