Welke spiergel/massagevloeistof?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:18

Margreet schreef:
Nou, mijn paard is niet gefrituurd hoor, ondanks een paar keer (verdunde) liniment icm solarium. Hij vond het wel lekker Dromen
Ik hang het solarium er overigens niet zo dicht op, het is net lekker, niet echt heel warm.

Wat overigens voor alle middelen geldt: eerst op een klein plekje uitproberen. Je zou de eerste niet zijn die paard de volgende dag onder de bulten aantreft wegens een allergische reactie...


Oke, daar zal ik op letten, maar ik gebruik nu dus ook al van dat spuol en volgens mij komt dat cooling down spul allemaal beetje op hetzelfde neer, zelfde zooi erin, maar inderdaad altijd oppassen.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:12

Ik giet de fles ook niet over haar rug hoor!! Knipoog Ik weet echt wel wat kan en wat niet..... En zo vaak gebruik het niet, 1x in de maand is veel. En in de zomer staat ze sowieso niet onder het solarium

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:51

Pascha schreef:
Ik giet de fles ook niet over haar rug hoor!! Knipoog Ik weet echt wel wat kan en wat niet..... En zo vaak gebruik het niet, 1x in de maand is veel. En in de zomer staat ze sowieso niet onder het solarium


Nee, had het over eerst een klein plekje gebruiken zodat er geen allergische reactie optreedt Knipoog . Nee, in de zomer niet onder het solarium, maar ik kom pas van de herfst (1 september) op stal, dus dat kan ik voor die tijd toch niet gebruiken.

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:01

Ook in de zomer gaan ze bij mij onder het solarium, na hard werken of na een douche.