Paardje spelen *sgaam*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:17

Kath_ schreef:
Komt me allemaal heel bekend voor, had het laatst nog getypt in een ander topic..

En manege spelen idd, maar dan alleen het galop gedeelte want de rest was niet leuk Schijnheilig

In de winter gingen we altijd voor de slee lopen, en ruzie dat we maakten om wie het paard mocht zijn Scheve mond Haha!

Clown Haha!

En wat ik ook een aantal keer heb gedaan is twee stoelen tegen elkaar gezet, en dan ertussen allemaal kussens en dekens enzo doen, werd uiteindlijk best een berg Knipoog en dan aansingelen met een springtouw, nog een touw voor me stijgbeugels, en dan een hoofdstel enso.. Mja zat ik daar voor de tv op en neer te gaan Schijnheilig Met me cap op en me laarzen aan enso Bloos Haha!

Wat heb ik nog meer gedaan..oja op de fiets paardje spelen Rolleyes
Dekentje op je zadel, en touwtjes aan het stuur als teugels, best wel gevaarlijk achteraf maar ok Tong uitsteken En dan na het rijden je fiets op de kop zetten en helemaal schoon maken enso, en savonds als je fiets in de garage ging een deken eroverheen anders kreeg die het koud Bloos Schijnheilig

Goede oude tijd *LOL* Lachen

WHoei! Klinkt super bekend!
Of dan had je onderlinge manege wedstrijd.... En dan je proefje zelf gaan rennen op het grasveld om te oefenen!
En idd aan je stuur van je fiets touwtjes maken en daarmee sturen... Geweldig!

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:11

Paardje spelen... ieder vrij moment van de dag toen ik nog op de basisschool zat! Eerst al op school, dan deden we manege met de hele klas (de kleine, dunne meisjes bij de wat langere, euh... forsere meisjes op de rug en ik kon altijd heel hard rennen met iemand op mn rug, dus was de favoriet)... Dan thuis mn "manegeboek" (ik had een manege met alleen maar raspaarden, uit mn paardenboek, allemaal namen gegeven enzo..) pakken, vriendinnetje ophalen en weer paardje spelen (zij had ook een hele manege) Haha!... ZO ging het door tot mn 12e, daarna was het wel een beetje heel erg over.... Haha!

Artemiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:16

Mijn vriendin en ik hadden een hele stal stokpaarden. Haha! Daar gingen we altijd mee buitenrijden of springen. Zelfs voor school gingen we nog even paardrijden. *LOL*

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:40

deed dat toen ik 9 was ofzo...dan maakte ik mn zusje vast aan een touw..en dan was zij mn paard Tong uitsteken

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:40

maar nu niet meer hoor Knipoog

Schijnheilig

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:43

Denk dat iedereen dat wel gedaan heeft...
Op de basisschool sprong ik dan over de muurtjes en was ik het beste springpaard ter wereld!!!!
Nu niet meer...heb ik geen tijd voor en geen behoefte...ik heb nu zoveel pony's...daar kan ik mijn lol aan op!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:47

Ja, klinkt mij allemaal ook bekend in de oren. Op de basisschool paardje spelen. Dan waren er 3/4 meiden die de paardjes waren en dan 1 instructrice in het midden. Whahaha eigenlijk wilde iedereen graag het paard zijn, maar was eentje de pineut die de instructeur moest zijn. Verder ook met paardjes gespeeld, van die barbypaardjes. We gingen ook vaak paardje met de hond doen. Dan was de hond het paard en gingen we van houten planken en stenen hindernisjes maken en lieten we de hond er over springen enzo. Jaja, dit heeft denk ik ook wel tot mijn 12/13 jaar geduurd. Was heel kinderlijk nog, vanaf de brugklas is het allemaal opgehouden. Ik schaamde me er toen geloof ik niet echt voor, vond het gewoon leuk en als anderen daar problemen mee hadden, hadden ze pech. Hahaa, maar als ik er nou aan terug denk... schaam, schaam.. hahaa.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:53

Haha Paardjuhsgek en ik doen dat niet he? Bloos

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:43

ik maakte altijd een springconcours in het grasveld naast ons huis.

onze hond moest dan een foutloze ronde springen.

en wat ik ook deed: op mijn fiets zitten en doen alsof mijn fiets
een paard was en gaan lichtrijden.
wat zullen andere mensen wel gedacht hebben toen ze mij zo zagen...

Artemiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:45

Op de basisschool speelden we ook altijd paard. Een gaf les en de andere waren allemaal paarden. We gingen ook echt hoeven uitkrabben enz.
En dan liepen we de hele pauze rondjes over een grasveldje, of we maakten een buitenrit over het schoolplein... *LOL*

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:06

haha nadine, buitenrit over het schoolplein! *LOL*

een paar jaar geleden ben ik gestopt met paardje spelen. Ik ging toen zelf altijd rennen met een vriendin van me en dan omstebeurt lesgeven.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:11

Jee in mijn 'penny-tijd' deed ik dat dagelijks, liefst het 's nachts nog. Ik had zelfs een slaapkamer met een soort van namaak gras, hindernis balken, een geschilderd paard tegen te muur met een staldeur van hout daartegen (zo leek het alsof hij in zijn stal stond Haha! ). Leuk toch, zolang je ervan geniet Lachen

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:17

4 jaar geleden ja op de elektriciteitskast op het pleintje achter mijn huis.
En dan gaf mijn (toen nog) vriendinnetje me les en hadden we van touw beugels gemaakt en nog een touw als teugels en maar doen alsof hij zo wild was en ik hem kon houden Bloos!
Ik schaam me dood dat ik dit nu zo vertel maar het is al vier jaar geleden Schijnheilig
toen was het nog leuk maar nu Ziek

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:21

Wat heb ik nog meer gedaan..oja op de fiets paardje spelen
Dekentje op je zadel, en touwtjes aan het stuur als teugels, best wel gevaarlijk achteraf maar ok En dan na het rijden je fiets op de kop zetten en helemaal schoon maken enso, en savonds als je fiets in de garage ging een deken eroverheen anders kreeg die het koud

DAT DEED IK DUS OOK!! KVON UT BEST WEL LOOLLIG TOEN!! EN IK HAD EEN KNUFFEL EN DAT WAS DAN HET VEULEN!! HET LAG DAN VOOR OP MIJN MANDJE Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:22

laetitia schreef:
ik maakte altijd een springconcours in het grasveld naast ons huis.

onze hond moest dan een foutloze ronde springen.

en wat ik ook deed: op mijn fiets zitten en doen alsof mijn fiets
een paard was en gaan lichtrijden.
wat zullen andere mensen wel gedacht hebben toen ze mij zo zagen...

Oh mijn god ja paardrijden op je fiets Haha! Hoewel ik heel eerlijk moet bekennen dat mijn toenmalige instructeur iedereen adviseerde om hakken laag / tenen naar binnen te oefenen op de fiets Tong uitsteken

Ik geloof alleen dat ie nooit gezegd heeft dat er teugels aan het stuur moesten en dat je moest lichtrijden Schijnheilig

Ik herinner me zelfs ooit nog gegaloppeerd te hebben met mijn fiets *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:46

hahahah ik herken het allemaal Bloos! maar op het idee om touwtjes aan je fiets vast te maken ben ik nooit opgekomen, meestal was mijn zusje het slachtoffer ik wou altijd op haar zitten en dan moest ze nog hard gaan ook Bloos

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:40

dat speelde ik en mn zus vroeger ook altijd. in de zomer zetten we in de tuin allerlei hindernissen en gingen er overheen springen(werd het te hoog moést ik toch van mn zus *LOL*) als het kouder was/avond werd op zolder de stofzuigerslang neergezet(herinnert zich nog een gekneusde teen...) Tong uitsteken
en natuurlijk ook met het hobbelpaard, die kon ook op wielen dus gingen we nogal is een rondje rond de wijk heen voor een buitenrit Tong uitsteken

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:42

toen ik 10 was ofzo was ik altijd het beste springpaard en ging altijd hindernissen springen Bloos!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 00:40

Ik ben tot voor kort heel vaak paard geweest voor mijn dochter..... Heb van ellende maar een pony voor haar gekocht. Kan ze met spekkie gaan wandelen ipv met mij. O, nee, ik mag geen spekkie zeggen.... Het is Xena. (ze had het altijd over een witte pony die Siena heette, dat was haar droompony, ze heeft nu een witte Welsh A die op papier eigenlijk Dream Team's Queen heet maar da's veel te moeilijk voor haar om uit te spreken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:02

annegti schreef:
Ik ben tot voor kort heel vaak paard geweest voor mijn dochter..... Heb van ellende maar een pony voor haar gekocht. Kan ze met spekkie gaan wandelen ipv met mij. O, nee, ik mag geen spekkie zeggen.... Het is Xena. (ze had het altijd over een witte pony die Siena heette, dat was haar droompony, ze heeft nu een witte Welsh A die op papier eigenlijk Dream Team's Queen heet maar da's veel te moeilijk voor haar om uit te spreken)

uw dochter heeft geluk met zon moeder

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:05

ik kan me nog herinneren dat ik als mijn nicht kwam slapen...
samen met haar met stokpaardjes door het huis heen galoppeerde Haha!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:15

wij deden het op de manege ook!:P
en de hond laten springen!
ik laat mijn hond nou soms nog springen.
moeten toch wat kilootjes af!geen probleem!
zijn record is 1 meter!
hij springt nog hoger als mijn haf Bloos! !:D

Jessminder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:24

Haha.. ja vroeger deden we op het schoolplein ook dit soort dingen. Met een springtouw achter je nek, en dan onder je armen door.. zodat iemand erachter met de teugels kon sturen (en gewoon meelopen natuurlijk... Tong uitsteken)

Ook fietsen met touwtjes aan het stuur ja.. was altijd erg leuk!

En uhm.. rondjes rennen in mijn kamer, en dan deed ik net alsof ik een teugel vasthad.. (en als ik dan aan de teugel reed, boog ik mijn nek naar beneden Haha!)

xjessiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:48

Vroeger (7 jaar geleden-ben nu 15) deed ik dat welleens met m'n fiets dan knoopte ik een halstertouwtje aan m'n stuur en dan ging ik 'rijden'.
Ik hield dan ook niet m'n stuur vast ofzo Bloos! Vet gevaarlijk.
Nu doe ik niet meer zo gevaarlijk hoor Tong uitsteken
Heb gister nog paardje gespeeld met Remona op stal Haha!
We hadden een erge melige bui *LOL* .
Damian (van Annick) helemaal kijken wat wij aan het doen waren.
Keurig zomaar Haha! Lachen Hoezo kinderachtig?? Bloos

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:34

ik net nog Bloos! ik heb vandaag mijn westernzadel en hoofdstel gekregen en dus moest broertje lief het hoofdstel vast houden, terwijl ik met de teugels besig was Haha! woehhhoee

owjah en natuurlijk manege spelen, parcoursen springen enz. en toen ik echt klein was deed ik dekens onder mijn matras zodat de voorkant omhoog komt en dan mijn buro stoel ervoor, met touwen van paps en mams badjassen als teugel. al de knuffels en ik gingen op huifkar tocht Haha!