Kath_ schreef:Komt me allemaal heel bekend voor, had het laatst nog getypt in een ander topic..
En manege spelen idd, maar dan alleen het galop gedeelte want de rest was niet leuk![]()
In de winter gingen we altijd voor de slee lopen, en ruzie dat we maakten om wie het paard mocht zijn![]()
![]()
![]()
![]()
En wat ik ook een aantal keer heb gedaan is twee stoelen tegen elkaar gezet, en dan ertussen allemaal kussens en dekens enzo doen, werd uiteindlijk best een bergen dan aansingelen met een springtouw, nog een touw voor me stijgbeugels, en dan een hoofdstel enso.. Mja zat ik daar voor de tv op en neer te gaan
Met me cap op en me laarzen aan enso
![]()
Wat heb ik nog meer gedaan..oja op de fiets paardje spelen
Dekentje op je zadel, en touwtjes aan het stuur als teugels, best wel gevaarlijk achteraf maar okEn dan na het rijden je fiets op de kop zetten en helemaal schoon maken enso, en savonds als je fiets in de garage ging een deken eroverheen anders kreeg die het koud
![]()
![]()
Goede oude tijd![]()
WHoei! Klinkt super bekend!
Of dan had je onderlinge manege wedstrijd.... En dan je proefje zelf gaan rennen op het grasveld om te oefenen!
En idd aan je stuur van je fiets touwtjes maken en daarmee sturen... Geweldig!
en dan aansingelen met een springtouw, nog een touw voor me stijgbeugels, en dan een hoofdstel enso.. Mja zat ik daar voor de tv op en neer te gaan

En dan na het rijden je fiets op de kop zetten en helemaal schoon maken enso, en savonds als je fiets in de garage ging een deken eroverheen anders kreeg die het koud