Kijk eens wat een goede instructeur kost, van een goed paard kun je minstens zoveel leren
Ik zou zo iets voor een jaar best zien zitten als mijn eigen paarden uit de running zouden zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fellor schreef:INderdaad. Is er dan niemand die het ermee eens is dat je als je een paard zeg maar least het lofgisch is dat je er wat voor betaald? Jij moet eerlijk egzegd blij zijn dat je voor zo wienig geld de kans krijgt z\o'n paard een jaar te hebben.
Mithrandir schreef:dan kan je echt beter een eigen paardje nemen...
)
, maar zie het ook wel weer als een kans die ik niet graag misloop...
AnoeskaB schreef:Als de kosten voor stalling heel hoog zijn, vind ik het redelijk dat de eigenaar daar ook aan bijdraagt. Hij heeft er immers ook voordeel bij dat zijn paard een jaar lang doorgetraind wordt, ipv dat hij hem moet verkopen.
AnoeskaB schreef:Niet om hem op een hoger niveau te krijgen, maar omdat hij een jaar lang doorgetraind wordt, ipv een jaar lang stil zetten. Het paard verliest dan wat van zijn spieropbouw. Als hij over een jaar dan weer zou beginnen, moet hij dat eerst weer opbouwen.
Misser schreef:Welk voordeel dan? Dat paard is al ZZ-Zwaar en het moet wel heel mooi lopen als ze hem hoger krijgt (geen kritiek op TS dit!).
Ik snap wat je bedoelt. Inderdaad, ik zal hem niet snel op hoger niveau krijgen. Het gaat inderdaad om het op conditie houden. Het is niet zo dat hij anders verkocht wordt. maar dan gaat degene op zoek naar iemand anders (lijkt mij).

) dan lijkt het mij logisch dat de eigenaar betaald, aangezien hij dan uitgekeerd krijgt en jij niet.