Wel eens gevraagd naar Ruiterbewijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:08

PeruaansePas schreef:
Helaas blijft de eigenaar aansprakelijk! Maar dat zal hij wel niet weten.

Maar wat ik wel goed vind aan het ruiterbewijs is dat je een bepaald niveau van de theorie en praktijk (toch een soort diploma) kan aantonen. Wat dat betreft heeft de eigenaar van je verzorgpony wel een goed punt. *LOL* Vooral de verkeersregels zijn belangrijk. Alleen dat jaarlijkse verlengen en de kosten die dat met zich mee brengt vind ik onzin. Dat heb je met een autorijbewijs ook niet jaarlijks...

het ruiterbewijs is zelfs 2 jaar geldig Knipoog , je moet het om de 2 jaar laten verlengen

Mithrandir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 11:09

Dus een ruiterbewijs is een verzekering.. o dat wist ik niet *schaam*, maar als ik het goed begrijp, dan hebben velen van jullie, eigenlijk iedereen Knipoog dat bewijs nooit hoeven tonen en nooit nodig gehad. Natuurlijk begrijp ik wel dat je nooit weet wat er gebeurd dus dat het altijd mooi meegenomen is mocht je hem wel hebben.

Maar ik ga dus een paard leasen en zal niet in natuurgebieden en duinen rijden, maar gewoon een beetje door de buurt stappen... Daarvoor zal je hem dan dus niet nodig hebben, mits er wat gebeurd natuurlijk.. Maar dat risico neem ik dan maar gewoon..

Thanks voor jullie reacties