het geld terugvragen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 17:44

tssss lezen is ook niet jullie beste vak.

ik kom er nog geregeld heb nu weer goed contact met die mensen.

en nee ze hebben niet gevraagd of die spullen konden blijven liggen.

die zijn blijven liggen na mijn vakantie met hun.
ik beter op mijn spullen passen?

ze lagen daar netjes opgeborgen maar hun zijn verhuisd en nou zijn mijn spullen weg.

ik vroeg 1 ding maar ja ik was vergeten dat er hier toch altijd van een mug een olifant word gemaakt... Scheve mond

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:45

TongeR schreef:

Waar lees ik overheen dan?

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 17:53

dat ik er nog geregeld kom.

maar laat verder ook maar, ik vroeg alleen iets en er word behoorlijk omheen gedraaid.

zij is een hele goede vriendin van mij (met soms wat rare acties Haha!) dus ze zal er wel niet raar van opkijken maar ik wou gewoon weten of het wel redelijk is dat ik het vraag.

RK zegt dat na 6 maanden het niet meer redelijk is, maar wie zegt dat ik er in geen 6 maanden ben geweest, 2 weken geleden ben ik er nog geweest.

maar het is hierbij wel goed zo, ik weet genoeg. Lachen

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:53

lageveld schreef:
Zeker weten, wel op enig moment over die poetsspullen beginnen natuurlijk. Schijnheilig

haha, dat zou mij nog wel overkomen. Gezillig kletsen zou nog wel aardig lukken. Maar dan keer ik (bewust) terug zonder van het gerief gesproken te hebben.

Moet denk ik ook eens dringend een assertiviteitscursus volgen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:15

Citaat:
waarom ook niet, ik kwam er ieder weekend.
maar in december hebben we een miscommunicatie gehad, nu kom ik er weer af en toe alleen zijn mn spullen weg

Daarom zeg ik dat.

En ik lees nu dat ze verhuisd zijn tussendoor, moeten ze jou spullen dan netjes mee verhuizen?
Kom op zeg

En ja ik heb op meerdere stallen gerden, ook wel eens weggegaan door communicatie problemen, maar mijn rotzooi was dan het eerste wat ik op mijn fietsje, brommer, auto had zitten Lachen

En er word niks omheen gel*lt, gewoon gezegt wat we er van vinden en ik vind het jou schuld dat het weg is, zoals gezegt beter op je rotzooi letten.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:20

TongeR"]
erheen gaan gaat moeilijlk,

ze wonen in the middle of nowwhere Haha!0
[/quote]

[quote="TongeR schreef:

ik kom er nog geregeld heb nu weer goed contact met die mensen.

Verward Raar dat ik het niet begrijp.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 18:27

mn broer is op vakantie, hij heeft zn auto mee, verder hebben we geen auto nu dus kan ik er niet heen.

vandaar, maar om nou dat erbij te vertellen

en dat ze verhuisd zijn, ze hebben 2 huizen, dus mijn ''rotzooi'' ligt dus bij het ene(oude) of het andere huis,

maar het is al geregeld dus. Lachen

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:20

Mmm... ik zie dat een aantal mensen serieus geprobeerd hebben om je, met alleen maar goede bedoelingen, van advies te voorzien. Je komt vervolgens telkens weer met nieuwe informatie die wel degelijk van belang is voor de beoordeling van je probleem. Zeker voor buitenstaanders zoals wij.

Maar goed, je schrijft dat nu alles geregeld is. Mogen we misschien dan nu ook weten hoe ? Al is het maar alleen voor de moeite Lachen