Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
o_floor_o schreef:Opjagen houdt natuurlijk voor iedereen iets anders in. Bij jou betekent opjagen denk ik dat je m wegjaagt, daar kunnen ze inderdaad bang van worden, maar als je m gewoon laat lopen vind ik dat daar niets mis mee is. Als het paard er ang van wordt of hij/zij voelt zich niet op haar gemak, dan vind ik dat ook niet kunnen. nou doeg!:wave:
)

ze leven zich helemaal uit.. ik hoef maar 1 keer de zweep te laten horen en ze gaan al 

Dan kom ik echt even met een dreigend wegjaag-geluidje snel en laag op haar af terwijl ze langsrent in galop , alsof ik haar wil grijpen en opvreten 

Laat ik haar dan draaien in de volgende hoek en weerverder galopperen , dan knalt hij er weer als een bezetene langs over de hoefslag 

* wegvluchten als ik de bal maar een cm beweeg 
frettenfan schreef:Hey,
Wat vinden jullie van je paard opjagen in de bak? Ik zelf vind het een slecht idee omdat als ik mijn paard opjaag hij op zn beentjes gaat staan trillen en altijd wel een plekje heeft opgelopen.