nou is hij best breed, weet niet hoe jou pony gebouwd is, maar naar mijn menig moet het makkelijk kunnen![/img]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
crossmonster schreef:47 kilo??? met klerendus 44 zonder ?
heb je anorexia?
)
) heb in iedergeval GEEM anorexia!!!!!!!!!!

jeanette schreef:Nou past toch prima. Je bent zeker niet te groot en niet te zwaar. Zelf ben ik 1,66 mtr. en mijn pony is 1,46mtr. Ik weeg iets meer dan 50kg. Het gaat prima en ik merk nooit aan de pony dat het haar te veel is. Er zijn wel mensen die vinden dat ik te groot voor haar ben, maar zelf vind ik dat klets.
allemaal klets. Ik ben 1.70 lang en rijd op een pony die tussen de 1.40 / 1.45 is. De pony heeft pit en er moet dus iemand op die wat ouder is. Tevens merk ik ook nooit dat de pony het te veel vind. Ik weeg overigens precies 50 kilo, maar het ken makkelijk
Ididit schreef:ahum, ik zie er met mijn 1.72 en 62kg ook niet erg charmant uit op me pony van 1.35, maar joh, dat kan ook nog makkelijk:
[image]
nou is hij best breed, weet niet hoe jou pony gebouwd is, maar naar mijn menig moet het makkelijk kunnen![/img]
crossmonster schreef:47 kilo??? met klerendus 44 zonder ?
heb je anorexia?
) maar dat is een hele brede, dat scheelt
moo_tje schreef:mensen ben ik nou egt zo dun???
NehnaDagmar schreef:Jeetje.. 47 kiloIK schaam me dood.. ben ook 1.69 en weeg ongeveer 10 kilo meer..
En rijd op een fjord van 1.44.. (Voor foto's in mn profiel)