Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, en het is heel fout i know! Op de manege reed ik altijd met cap maar de laaste jaren zonder bandje om
ook heel erg! Maar sinds dat ik op hol geslagen ben met een buitenrit (gewoon stappen op de weg) heb ik mij voor genomen om altijd met cap te rijden, vandaag ging ik dus naar butien, en ja hoor ikw as mijn cap vergeten tja dan maar zonder cap, maar veilig voelde ik me niet!!! Maar ik rijd zowel los als in de les zonder cap en ik weet dat ik eht moet veranderen. maar als ik de eerste keer op mijn verzorgpaard ga ga ik wel met cap omdat ik niet vertrouw!!! maar ik weet het ik moet het aan leren!!!

Citaat:Maar ik zeg altijd "en als ik eraf val en dood ga,ga ik dood terwijl ik hetgene deed wat ik het liefst deed"
Geen idee.

).

Citaat:Op 2001-11-03 21:32, schreef Sonja:
Heerlijk, meteen dat gezeik over "dom" en onverantwoordelijk enzo. Zou wel eens willen zien of alle schijnheiltjes 'm echt altijd op hebben..... (er zitten er ongetwijfeld ook een hoop bij die 'm echt elke dag dragen, maar volgens mij wordt er in topics als deze behoorlijk aan 'imagebuilding' gedaan)![]()
Overigens ben ik 30 dus oud en 'dom' genoeg om te beslissen of ik iets op m'n eierdoppie zet of niet
En ik vertrouw Nena compleet, dus ik vind het ook niet echt noodzakelijk.