Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Arabianlove schreef:Cissie, het idee van iemand een paard te leen vragen. DAT is dus een van mijn ideeen. Maar vind maar zo'n iemand! Daarom zet ik een bericht. Voor de mij is het voor de rest ook afwachten met wat mensen eigenlijk bereid zijn om hierin te steken. (kennelijk niet zoveel, helaas. Dus zal het uiteindelijk wel met een kleine moeten doen). Maar ik geef niet op. Zo ben ik niet. En ik vecht voor wat ik wil en krijg daardoor ook sneller dingen voor elkaar dan andere mensen.

Arabianlove schreef:Fijn dat u denkt dat er dan een pennypatrouille moet komenofzoiets whatever.

Arabianlove schreef:Zhivago, met fokkerijtje bedoelde ik, dat ik dat ik misschien iets met Arabische paarden wil gaan doen. Maar dat is eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erge latere bijzaak als het een beetje lekker loopt. Gewoon een merrie en hengst (uiteraard goede papieren etc.) om daarmee te beginnen.
, dan kan je naar mijn id er moeilijk nog een kleine fokkerij aanplakken met een Arabische hengst en merrie...
) zou je mijn haf zo 1 x in de week mogen lenen..Arabianlove schreef:Cassie, thanks. Dat was ook mijn plan. Maar ik begin liever zoiets met meerdere mensen. Gewoon, er niet alleen voor staan. Ik ga het hoe dan ook voor elkaar krijgen. Alleen al om deze negatieve mensen hier te bewijzen dat zoiets WEL mogelijk is.

Arabianlove schreef:Of kind.. iig.. als het gewoon een lichamelijk gehandicapt persoon is.. hoeft er inprincipe geen andere begeleiding bij.. maar dat hangt totaal van de situatie af.

Arabianlove schreef:Alles is mogelijk!