Hebben jullie ook alles in 1 kleur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:09

Ik heb wel bijna alleen maar donkerblauwe dekens....heb er alleen een paar weken geleden een zandkleurig regendeken bij gekocht wat ik toch ook wel een mooi ding vond Haha!
Maar voor de rest is alles verschillend...ik ga m'n kleren ook niet aanpassen aan het kleur shabrak ofzo Tong uitsteken

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:13

M'n verzorgpaard heeft bijna alles in het blauw.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:22

Nope, ik ben zelfs in staat om alles in een andere kleur te doen Bloos
Het interesseert me niet, setjes enzo Tong uitsteken

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:43

nee, ga een beetje de ruitersportzaak nog extra sponsoren. Ik heb alles in normale kleuren, en dan past het al snel.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:56

Mijn borstels zijn het meest rood..
En ik heb ook wel een rood halster + touw en shabrakje.
Maar aangezien ik best vaak van kleur verander, heb ik ook lichtblauw en geel en nu wil ik lila Tong uitsteken
Dus als ik echt alles hetzelfde zou doen, zou het niet goed komen Tong uitsteken

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:18

ik heb best veel in het donkerblauw maar dan voornamelijk alles voor marco: deken met naam, 2 sjabrakjes met naam, 4 bandages, dekensingel, halster touw (zwart/d.blauw) voor me zelf heb k dan: 2 rijbroeken en een paar t-shirts. jas en vest heb k in het l.blauw! best wel veel in het d.blauw dus Haha! verder heb k gewoon een zwart leren halster, zwarte peesbeschermers en strijklappen en bordaux rode poetsspulle Haha! wil er nu een steenrood setje bij (sjabrak en bandages) maar ik ben niet van plan alles in het steenrood te doen hoor! kost veelste veel Knipoog

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:22

Mirk is net een regenboog Party!! hij heeft alles in verschillende kleuren *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:25

Nop, omdat ik het juist wel gezellig vind alles in verschillende kleurtjes Party!!. Nee, ik ben totaal geen setjes mens. Als ik allemaal dezelfde kleurtjes zou hebben dan zou het zo eentonig worden.