Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mithrandir schreef:en tegen die tijd dat hij die buik kwijt is leeft ie al niet meer
Mithrandir schreef:Nou dan moet je toch lekker gaan rijden als je daar behoefte aan hebt![]()
Lekker blijven rijden joh.. als jij maar lol hebt tog?
, maar goed ik heb nooit gezegd dat je haar aan de kant moet zetten en haar aan haar lot over moet laten, je kan toch ook lekker met haar wandelen aan longeerlijn, en lekker poetsen etc..muiszje schreef:natuurlijk zijn er zat dingen die je nog kunt doen buiten rijden (moet je vooral niet tegen mij zeggen trouwens). het feit dat ze doorgezakt rug heeft, maakt naar mijn mening niet uit voor het rijden. het feit dat ze 23 is, en (waarschijnlijk) nog fit, maakt voor mij wel uit: ik vind dat je dan nog best kan rijden, als zij dat wilt. als die pony het nog aankan, en zelf aangeeft dat ze het nog leuk vind, waarom niet? dan doe je die pony ook nog eens een plezier. ik moet zeggen dat je snel genoeg merkt wanneer een pony rijden niet nodig heeft, het vervelend gaat vinden, er moeite mee heeft.
die pony van 27 is een rot in het vak. heeft veel (best hoog) dressuur gelopen. we vragen geen oefeningen meer van haar, maar doen veel buitenritjes. Ze HOUD haar mond voor hetbit al open, oortjes naarvoren EN stappen maar. soms geeft ze zelf aan dat ze meer kan, ze wil dan echt heeel graag even draven. ze geeft ook zelf aan wanneer ze dat niet meer wilt. je doet haar echt een plezuer hoor, met het rijden.
als deze pony van 23 duidelijk laat merken dat ze onder de man nog fijn vind, en van dat soort aandacht houd, en graag nog voor je wilt werken, waarom niet?
Mithrandir schreef:hahaha een pony op een manege heeft nooit lol maar goed dat begrijp jij niet ......en tegen die tijd dat hij die buik kwijt is leeft ie al niet meer

Faniek schreef:Als je pony er plezier in heeft gewoon lekker door rijden
Mijn vorige haf is op 19 jarige leeftijd gestorven aan ernstige koliekaanvaal. Had ook best doorgezakte rug en was niet de fitste meer. Chronische bronchitis enzo, maar heb haar nog altijd rustig gereden en ze genoot er van