Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Skaterke_89 schreef:Ow iedereen reageert hier alsof WO3 is uitgebroken...Die merrie voelt dat kind nauwelijks op d'r rug.En trouwens,de dierenarts zei dat het prachtig was dat ze er nu al op kon rondstappen,en dat is echt een toppie dierenartsEn mijn vriend,heeft een pinto-pony,die hij op 1-jarige leeftijd is begonnen met stappen en 1,5 jarige leeftijd met stappen,draven en figuren,en 2 jaar met galop.Dat dier is nu 5 en kan echt alles ! En hij heeft helemaal geen doorgezakte rug,en/of endere nare verschijnselen.Dus ik begrijp niet waarom ik zo aangevallen wordt.
OOK PAARDEN HEBBEN RECHT OP HUN JEUGD !!! Milkaatjuh schreef:Wat iemand een keer op het haflingerforum zei, bij zo'n zelfde probleem (vond het een hele goede uitspraak):
Ik doe mijn dochtertje van 1 jaar alvast een rugzakje om, is ie er maar aan gewent als ze naar school moet.
Ik heb helemaal dubbel gelegen om deze uitspraak, maar ik geef ze groot gelijk!! Laat je paard toch lekker van zin veulenjaren genieten!!
geweldig

Milkaatjuh schreef:Wat iemand een keer op het haflingerforum zei, bij zo'n zelfde probleem (vond het een hele goede uitspraak):
Ik doe mijn dochtertje van 1 jaar alvast een rugzakje om, is ie er maar aan gewent als ze naar school moet.
Ik heb helemaal dubbel gelegen om deze uitspraak, maar ik geef ze groot gelijk!! Laat je paard toch lekker van zin veulenjaren genieten!!
QQQQ schreef:Misschien kunnen we EEn iemand behoeden van soortgelijke acties. Dat zou al EEn paardje "redden".... da's mij wel een beetje typewerk waard hoor
toch zou je denken dat dit niet zoveel gebeurd. Tenminste ik dacht dat