Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
Gertruud1984 schreef:verdorie, was ik net van plan om alleen maar in overalls te gaan lopen, lekker makkelijk toch? (kom ook van boerderij).
Maar goed, het is tenminste weer eens wat anders dan dat gedoe in A'dam, met 15.000 kakstudenten op een universiteit die zichzelf echt helemaal top of the bill voelen
Ik kom ook maar uit Wijchen (bij Nijmegen) dus het duurt even voordat de nieuwe trends hiernaartoe zijn overgewaaid, ik voelde me echt onhip daar
In het krantje van de CAH zag ik al dat ik me daar dit jaar geen zorgen over hoef te maken
Redgirl schreef:Bij mij in het eerste jaar liepen er soms gewoon mensen van de campus rond op hun badslippers of op hun klompen als ze snel ff iets in school moesten doen.
In sommige klassen van de paarden zitten wel beetje van die paardentrutjes (zoals ze worden genoemd). Lopen er superhip bij en in rokjes en dingen. Nou die vallen dus extra op omdat iedereen voor de rest gewoon in normale kleding loopt.
Fellor schreef:Ik ga er volgend jaar heen met mijn paard (dan waarschijnlijk 2), wou eigenlijk dit jaar, maarw egens omsandigheden en persoonlijke gezondheid ga ik volgend jaar beginnen. Zou wel veeeel beter zijn als je je paard tegen die tijd bij school kon stallen. Maar denk niet dat ik op de campus ga, dat zag ik nie zo zitten.
Daphne18 schreef:Weet iemand eigenlijk of er strenge regels zijn op de campus? In het foldertje zetten ze dat natuurlijk niet, maar is er bijvoorbeeld een tijd dat je binnen moet zijn ofzo? Niet dat je wil gaan stappen en dat je dan om half 1 binnen moet zijn ofzo...
maar ik heb wel een hoop leuke dingen gehoort over campus... je ontmoet een hoop nieuwe mensen
geniet er maar lekker van

Ik woon zelf op 5 minuten van de CAH/STOAS vandaan dus ik verwacht dan wel een aantal bokkers op de koffie hoor
Ik kom ook elke dag langs de school op weg naar mijn paard dus mocht iemand nog bij mij op stal komen te staan is meerijden geen probleem 
cornelie schreef:Wat gezellig dat jullie allemaal naar dronten komenIk woon zelf op 5 minuten van de CAH/STOAS vandaan dus ik verwacht dan wel een aantal bokkers op de koffie hoor
Ik kom ook elke dag langs de school op weg naar mijn paard dus mocht iemand nog bij mij op stal komen te staan is meerijden geen probleem
Ook heb ik zelf op de CAH gezeten en de USRA week is zeker een aanrader!! Bere gezellig en vooral veel plezier met elkaar en 'savonds.
cornelie schreef:Roodbeenweg. Is met de fiets 20-30 minuten ofzo. Er is al een bokker wezen kijken en die komt definitief per half september oid. Mocht je gewoon eens willen komen kijken dan kan ik je per pb het telnr van de stalhoudster geven.
Daar kom ik dan straks vast wat bokkers tegen het nieuwe jaar
Wie nemen er allemaal hun paard mee daarnaartoe?